vrijdag 26 februari 2021

Unicorn in de lift 26-2

Bedankt allemaal voor de lieve reacties op mijn vorige bericht. Ik zal ze Mylo ook laten lezen, het zal hem goed doen! We laten het een beetje los nu, wachten eerst de oproep voor de operatie af en daarna het herstel. Als we het heel "zwaar" gaan maken wordt het zo'n groot iets. Komt tijd komt raad......., het wordt lente, de zon schijnt, kijk om je heen, er is genoeg moois!!

Ik heb vandaag weer een kaart,  1 waar ik zelf heel blij mee ben.

Al heel lang heb ik een plaatje van een grote Unicorn liggen die ik wilde gebruiken voor een kaart. Maar steeds wist ik niet hoe. Het was echt te groot. Maar ineens zag ik het, het is namelijk perfect voor een slimline kaart:

Ik maakte de basis van wit. 
Daarop reepjes disign papier, uit voorraad. 
Ze passen qua kleur héél mooi bij de Unicorn. Om het niet te "saai" te laten worden heb ik ook de kleur van haar bloemen kroontje terug laten komen
De Unicorn gemat op zilver karton en dat met een randje uitgeknipt. Vind ik altijd goed passen bij Unicorn's, dat Bling Bling. 
De tekst maakte ik met Versamark een embossing poeder,  in zilver. 
Nog wat "dauw druppels" hier en daar een de voorkant is klaar. 

Binnenin een wolk en een luchtballon. 
De tekst Joepie is gestempeld. 
Met deze kaart ga ik een kanjer blij maken, of ik stuur het naar mezelf op,  haha. 

Mijn man en ik hebben de afgelopen dagen wat klusjes gedaan in de tuin, zó fijn!! 
Daarna op het terras in de zon lekker wat gedronken. 
Voorjaar!! Ik hou er zo van. 
Challenges:
Lift Challenge, #158,  Backdrop van repen papier met daarop je focal point.
GCC, #10, Gebruik en dier,  2de inzending. 
FMS, # , Sketch.

18 opmerkingen:

  1. Een lieve kaart in deze zoete kleuren. Daar kun je vast iemand (of jezelf) heel blij mee maken.
    Fijn hè, dit voorjaarsweer. Doet een mens goed. Bijna de koffie op ... dan duik ik de tuin weer in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net heb ik je blog even bijgelezen, wat een naar nieuws voor Mylo. Daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten, erg sneu voor hem en jullie. Wat ik lees hoe jullie er in staan, komen jullie en Mylo hier vast goed door en komt er vast iets anders op z'n pad. Maar voor nu is het vreselijk balen, het moet natuurlijk ook allemaal bezinken. Sterkte voor jullie allemaal!
    Je kaart is erg leuk, lieve kleurtjes ook. Kun je best doen aan jezelf opsturen. Ik heb ooit eens meegedaan aan een ATC ruil, dan moest je een aan jezelf geadresseerde envelop bijsluiten, die krijg je dan op een gegeven moment terug. Toen die weer op de mat lag, dacht ik toch even van "hé, dat handschrift herken ik", hahaha. Je kunt jezelf dus blij maken hoor 😉.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey je hebt een nieuw blog uiterlijk en wat is het mooi!!
    Je kaartje is super leuk mooi van kleur en die eenhoorn schattig.
    Geniet van alle mooie dingen om je heen met zulke ouders en de wilskracht van Milo gaat het vast goed. liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst zie ik verandering in je blog, mooi Daphne, prachtige kleurtjes!
    Toevallig ben ik met zo'n kleurenstelling een kaartje aan het maken,het is eigenlijk helemaal niet mijn kleurencombie, maar uiteindelijk vind ik het echt mooi!
    Je unicornkaart vind ik prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest eerst even 2x goed kijken of ik wel echt op jouw blog terecht was gekomen. Ziet er mooi uit. Ook meteen een voorjaarslook.
    Mooie kaart heb je gemaakt. Ik snap dat je die unicorn graag wilde gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous unicorn and what a fun design Daphne.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met de eenhoorn! En inderdaad, was ik gisteren vergeten te zeggen geloof ik doordat ik onder de indruk was van Mylo, dat ik je blog er mooi uit vind zien.
    En lekker het, dit weer. Je krijgt er gewoon weer energie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet je bloglayout er mooi uit Daphne, mooie voorjaarskleuren. Je kaart is een plaatje , sprookjesachtig. En je cocktail ziet er heerlijk uit hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief kaartje!
    Je blog is ook mooi om te zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, heel sprookjesachtig vind ik hem. De kanjer die dit krijgt zal er absoluut blij van worden. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje met deze eenhoorn in snoepkleurtjes! De repen papier die je gebruikt hebt passen er perfect bij. Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een echt meisjeskaartje geworden met die unicorn! Leuk die zachte kleurtjes en die zilveren rand vind ik prachtig. Daar hou ik ook altijd van! Heel leuk gedaan en er zal zeker iemand heel blij van worden! Bedankt voor je deelname aan GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit plaatje heeft op deze kaart gewacht want hij staat hier mooi te pronken. Leuk ook gemat op het zilver, vrolijke kleurtjes SuperMooi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It is a gorgeous unicorn and it is just right on the slimline. I love the soft patterns you put in the background. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Crafts, dankjewel
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This soft color unicorn makes a pretty take on the sketch. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches this week

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig plaatje! En zeker een goed idee deze te verwerken o een slimline card. Mooi gedaan met alle kleuren en details! Super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen