dinsdag 12 juni 2012

"Smile" Kaart

Vandaag een kaartje om te laten zien.
Ik wilde nl iemand bedanken die mij heel blij van heeft gemaakt.
De basis kaart is wit.
Ik heb van verschillende kleuren papier (regenboog kleuren) allemaal hele kleine reepjes gesneden en die opgeplakt.
Ik koos voor de regenboog kleuren omdat ze bij www.micassucas.blogspot.com een challenge hebben waarin je de kleuren van de regenboog moet gebruiken. Ik vind dit een leuke uitdaging, want de kleurtjes zijn erg mooi!!!!!
Daarna heb ik met mijn alfabet letters het woord "SMILE" uitgesneden (mbv mijn BigShot) en dat over de kleurtjes papier geplakt.
In de bovenhoek heb ik 2 wiebel oogjes (Blokker) geplakt en een neusje en mondje met glitterpen (niet te zien op de foto, maar het staat mooi, die glitters!) getekend.
Ook de woorden "you make me" met dezelfde pen geschreven.

In de kaart kan ik mooi mijn bedank boodschap kwijt. Ga ik nu even schrijven en dan kan ie met de post mee.

Op de valreep nog even dit: Ik zie dat ik weer 2 nw volgers heb!!!
Ontzettend leuk dat jullie mijn blog graag willen volgen, veel plezier en mocht er wat zijn dan hoor ik het wel.
Dan nog wat (als ik toch bezig ben, hi hi).....: Ik krijg altijd ontzettend VEEL reacties op mijn post!!!
Dit vind ik zo verschrikkelijk leuk! Ik geniet er erg van om alles te lezen. Bedankt hiervoor!!!!
Tot de volgende keer, Xx


9 opmerkingen:

  1. hoi daphne
    wat een vrolijke kaart als je er naar kijkt word je vanzelf vrolijk met al die kleurtjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, die letters zijn leuk. Dank je wel om mee te doen met MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met die reepjes onder de letters. Leuk om je weer te zien bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daphne

    Wat een vrolijke regenboog kaart, hier word je echt heel blij van.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die rondjes met de letters Daphne. Heel geslaagd kaartje.
    Lieve groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof kaartje en leuk gedaan! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gevonden! Bedankt voor je deelname aan MCSC. Liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen