dinsdag 26 maart 2013

Paperclips

Vanmorgen ontving ik een mailtje van Wendy.........
Joehoeeeeee, ik heb haar Give Away gewonnen!!!!!
Zo blij mee, het is een hele mooie boekenlegger, echt prachtig. Ze maakt HELE mooie aparte dingen, ga maar eens een kijkje nemen, ze heeft nl een heel mooi, romantisch blog!
Als ik de Give Away ontvangen heb laat ik jullie gauw een foto zien.

Dan mijn post voor vandaag.
Een poosje geleden heb ik eens een doosje paperclips gekocht.
Ik dacht dat ik daar wel wat leuks mee kon doen.
Af en toe zie ik op internet wel wat voorbij komen met paperclips.
Ook in tijdschriften zie ik van alles en nog wat waar paperclips gebruikt zijn, maar ik was er nog niet aan toen gekomen om die van mij te pakken.
Het doosje lag nog steeds onaangeraakt in mijn kast en ik was ze alweer een beetje vergeten.
Nu zag ik een poosje terug een leuke post voorbij komen bij Petra en toen dacht ik, "Oh ja, mijn paperclips"
Ik ben er mee aan de slag gegaan en zie hier wat ik ervan gemaakt heb: (geïnspireerd door Petra, ga ook maar eens kijken bij haar, met veel plezier bezoek ik haar blog altijd!)
Ik waarschuw je wel, het is erg verslavend, als je eenmaal begonnen bent kun je niet meer ophouden!!
Deze gebruikt mijn dochter, als boekenlegger, leuk he?!
Het uiltje komt van Xenos, de veertjes van Blokker en de lintjes uit eigen voorraad
Deze wordt voor mijn schoonzus, die spaart van alles en nog wat met Boedha's, dus zal ze hier wel heel blij mee zijn. (Boedha bedel ook weer van Xenos)
Deze vind ik zelf zo mooi, de kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
Door het brons is het een beetje chique en het hartjes-bedeltje maakt het helemaal af.
Deze gebruik ik zelf, in mijn agenda.

Tja en nu hoor ik jullie denken, "wat doe je nou met al die paperclips"?!
Nou, (buiten de boekenlegger, agenda of kado geven) gebruik ik ze bv ook om mijn kaarten mee op te leuken:
Heb je meteen een leuk klein kadootje op je kaart verwerkt!!

Fijne dag, tot gauw, liefs Daphne

9 opmerkingen:

  1. Oooh, ze zijn echt super leuk!! Nu ben ik óók geïnspireerd ;D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofkont, jij kunt echt niet meer zeggen dat je nooit iets wint.
    Ik heb het gezien bij Wendy, leuk hoor.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk die paperclips idd leuk om bij een kaart te geven
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Daphne. Je clips zijn prachtig geworden.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat gaaf Daphne! Ik vind die je voor jezelf houdt echt super mooi. En wat een goed idee om ze ook voor je kaarten te gebruiken.
    Je pakje gaat binnenkort op de bus hoor! Ben nog wat leuke spulletjes voor je aan het bij elkaar zoeken.

    dikke knuffel, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne,
    wat een leuk idee zeg!!!
    Mooi gemaakt!
    ja die met die veertjes vind ik ook erg mooi, leuk dat die voor jezelf is!!!
    Van harte met je prijsje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke clips! Heel mooi als boekenlegger maar ook op een kaart verwerkt staan ze mooi.

    BeantwoordenVerwijderen