dinsdag 9 april 2013

Vandaag 2 Jarige

Vandaag is mijn man jarig.
En, het leuke toeval is dat zijn zus (mijn schoonzus dus), die 2 jaar ouder is, ook jarig is en dus heb ik voor haar een kaartje gemaakt:
 
Ik heb weer mijn zwarte Happy Birthday lint gebruikt, toch wel erg leuk, ondanks dat het zwart is.
Ik heb een beige basis kaart genomen, daarop een stukje zwart papier en daarop heb ik een bladzijde uit een oud schoolboek geplakt (mijn schoonzus is juf, dus vond ik die bladzijde wel grappig)
De bladzijde heb ik lichtjes met gesso bewerkt en dat laten drogen.
Daarna heb ik er met een kroontjes stempel allemaal kroontjes op gemaakt en toen dus het zwarte Happy Birthday lintje.
Mijn schoonzus is gek op Boeddha's en ik heb de kaart dus "opgeleukt" met een paperclip met boedha bedel erop die ik een poosje geleden al gemaakt heb (klik hier)
Ze heeft hem vandaag ontvangen en dus kan ik hem hier nu gerust laten zien.
 
Fijne avond allemaal, ik ga nu een rondje bloggen.
 
Liefs, Daphne

4 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje! Echt leuk met die kroontjes!! En nog van Harte Gefeliciteerd met je man en schoonzus!!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte met de jarige. Je kaartje is superleuk geworden.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjieke kaart hoor! Zal ze blij mee zijn geweest. Nog gefeliciteerd met je man ook.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne, mooie stijlvolle kaart!
    Nog hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen