vrijdag 17 mei 2013

Give Away

 
 
Een poosje geleden heb ik via Wendy een mooie give away gewonnen.
Wendy mailde mij dat ik er een poosje op moest wachten, want ze wilde er een mooi, persoonlijk kadootje van maken.
Nou, ze heeft niks teveel gezegd:
(foto's zijn een beetje slecht, maat het idee is er wel)
 Toen ik de envelop ontving zat er een heel mooi zelf gemaakt zakje in.
Mooi, met een Vintage afbeelding erop, het zakje alleen was al een kadootje op zich.
Ik had een mooie boekenlegger gewonnen en die zat ook in het pakketje. Heel mooi, romantisch en ik ben er erg blij mee!!
Verder nog vele extra's in het pakketje (veel te gek Wendy, ik voelde mee echt jarig met dit mooie kadootje!!)
Mooie (Vintage) papiertjes, papiertjes uit een Engels boek, een paar stempels, een paar hele mooie knoopjes en een heel lief, persoonlijk gemaakt, kaartje erbij, waarop Wendy een persoonlijke boodschap had geschreven.
Lieve Wendy, ik ben erg blij met je "kadootje", ik ga er veel plezier van beleven.
De boekenlegger neem ik mee naar de Camping, daar lees ik boeken en elke keer, als  ik de boekenlegger gebruik, denk ik een aan je mooie, lieve, persoonlijke "Give awey"
Thanks, Je hebt me super blij gemaakt!!
Liefs, Daphne
 
 

8 opmerkingen:

  1. Hoi daphne..ik was handmade by jolanda..maar der was wat mis met me blog,nu weer terug onder een andere naam. Ga alles weer vullen en toevoegen. Je hebt een mooie give away gewonnen zeg..
    Groetjes en fijn pinkster weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, laat dat maar aan Wendy over :) wat ben je heerlijk verwend, prachtige kadootjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er weer heel mooi uit. Ik kom het deze week even bij jou bewonderen.
    Ook heel inspirerend dat zakje, moeten we onthouden Daph!
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige giveaway heb je gewonnen Daphne, heel mooi die vintage spulletjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    wat ben je verwend zeg!!!
    Wat een prachtige boekenlegger!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag gedaan meis, geniet lekker van de hobbyspulletjes :)
    xx Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zoiets per post te ontvangen. Veel plezier met je mooie spulletjes.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen