zondag 11 januari 2015

Nieuwe computer, nieuw bericht.

Jaaaaaaaaaaaa!!!!
Oh, lieve volgers, ik ben zo blij!!
Onze nieuwe laptop is EINDELIJK binnen!!
Ik kan weer zelf, op mijn eigen computer, op mijn eigen plekje, in mijn eigen tijd lekker computeren!!!!!!!
Yeahhhhhhhhhhhhh (kan een mens blij zijn he?!!!!)

Het fijne is:, deze computer werkt (bijna) hetzelfde als onze oude en dus heb ik (bijna) geen hulp nodig en kan ik meteen aan de slag.

Eerst maar eens proberen om een berichtje te plaatsen op mijn blog.
Als jullie dit lezen is het dus gelukt, whahahaaaaa.

Voor mijn zus kocht ik een klein cadeautje.
Mijn zus is gek op kaarsjes en gezelligheid en altijd is haar huis warm en branden er, als ze thuis is, vele kaarsen.
Ik kocht een paar mooie, bij de Action en kocht ook een bling bling lintje.

Met mijn Heat Tool maakte ik de kaarsen warm en plakte daar meteen het lintje tegenaan. Even goed aandrukken en het volgende stukje doen.

Het zag er wel gezellig uit en dus deed ik hetzelfde met de paarse kaarsen.
Ik heb maar 7 keer mijn vingers verbrand, viel mee dus ;-) (Ach, alles voor een leuk cadeautje zeg ik maar)
Deze paarse kaarsen zijn geurkaarsen.
Voor mijn zus precies de goeie kleur, maar eerlijk is eerlijk, ik werd een beetje gek van die geur. Op het laatst vond ik het zelfs zo vies, dat ik er hoofdpijn van kreeg (en in de winkel vond ik ze nog wel zo lekker ruiken)
Ze hebben hier dus een poosje in de gang gestaan, voordat ik ze weg ging geven. (Ha ha, verbannen naar de gang!)
Het hele pakketje leuk ingepakt en aan mijn zus gegeven. Ze vond ze echt heeeel erg leuk!!
Afgelopen vrijdag kreeg ik een app: "Kijk eens hoe gezellig het staat" (met een foto erbij van de brandende kaarsen)
Ik terug: "Hoe is de geur?"
Mijn zus: "Verschrikkelijk, maar ik hou vol!!!!!"
Whahahaaaa, heerlijk toch, als je als familie qua humor op dezelfde lijn zit!!

Fijne zondag allemaal, Liefs, Daphne

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer lekker je gang kunt gaan op je eigen laptop. En die kaarsen zijn leuk. Goed idee..ja mijn ervaring met geurkaarsen is precies zo. Eigenlijk kun je ze niet langer dan een paar minuten? aan hebben. Misschien zelfs minder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha echt hilarisch dit verhaal. De volgende keer maar kaarsen zonder een geurtje. Ze zien er nl wel heel erg leuk uit. Ik kan ook niet tegen geurende kaarsen, krijg er vreselijke hoofdpijn van.
    Veel plezier met je nieuwe laptop. De berichten zullen ons nu wel om de oren vliegen hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha en toen ik er was moesten die kaarsen ook uit de kamer, ik werd er ook helemaal niet goed van. Maar ze zien er wel lief uit.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha, wat een leuk humoristisch verhaal, ik zie het gebeuren, een ijszak op je hoofd, wasknijper op je neus en pleisters op je verbrande vingers maar gefreubeld wordt er...héérlijk. Fijn joh dat je laptop er is, veel plezier er mee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaa, leuk! Super hippe kaarsen!
    En van harte met je nieuwe laptop! :D
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn een nieuwe laptop!
    Nu kun je weer lekker veel blogjes plaatsen ;)
    Lief cadeautje van jou voor je zus.
    Liefs Rensina
    ps. Ik maak snel foto's van mn kamer hoor, beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer ongestoord on line kunt Daphne en wat een super leuk kado heb je voor je zus gemaakt, lekker bling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, heerlijk enthousiast dit bericht. Wat fijn dat je weer lekker kunt rommelen nu. Leuk dat je met zoveel verschillende projecten bezig bent geweest, deze kaarsen zijn ook een leuk idee. Bedankt voor je felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen