zaterdag 21 november 2015

Mooie lijst.

Via Facebook ben ik lid van een "weggeefhoek" groep.
Af en toe zet ik daar spullen op, die mensen dan gratis kunnen komen ophalen.
Natuurlijk krijg ik ook zelf wel eens wat leuks.
Zo ook deze lijst:
Hij was bruin en er zat een lekker kneuterig schilderij in.
Ik heb het schilderij eruit gehaald, de lijst met krijtverf (kleur "Original") geschilderd en er kippengaas achter gemaakt.
Ik heb hem een kwart slag gedraaid en aan de muur gehangen in onze kamer.
Samen met de dekenkist (ook met krijtverf geschilderd, kleur Chateau Grey) en mijn paspop heb ik er een heel gezellig hoekje van gemaakt.

De lijst zal ik binnenkort vullen met mooie hartjes en kaartjes, vast gemaakt aan het kippengaas met knijpertjes.
Staat vast heel gezellig.


9 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig en lief hoekje laat je zien Daphne en wat goed dat je dit zo allemaal zelf hebt gedaan. Vind jij ook niet dat dat vaak een extra kik geeft als je er naar kijkt..? Die lijst is echt super geworden en die stoere dekenkist erbij...gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lijst!
    Mooi opgeknapt alweer en een heel leuk hoekje.
    Ben benieuwd hoe het eruit ziet als je het lijstje gevuld hebt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig hoekje zo. De lijst is erg leuk zo, ben benieuwd hoe het er aangekleed uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet er maar weer opkomen. Helemaal top en wat een gezellig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig hoekje, Daphne. Leuke lijst heb je gemaakt. Kunnen straks mooi de kerstkaarten aan hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne,
    wat geweldig zeg!
    echt weer iets voor jou om zo'n lijst te veranderen!
    Heel mooi zo in dat hoekje!
    Prachtig resultaat!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig recycle project Daphne, wat een prachtig sfeerhoekje heb je gecreƫerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs leuk! Wat een prachtige lijst! En je hebt een paspop! Heel cool vind ik dat. Helaas kunnen wij die in dit huis niet kwijt, maar ben wel hard aan de slag gegaan om een "tafelmodelletje" te maken, om er met de kerst wat leuks mee te kunnen doen. Als dat lukt zet ik het op mijn blog ;o)
    Het is een super gezellig hoekje zo!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuk idee en wat mooi gemaakt Daphne. Erg leuk dat je er allemaal hartjes en kaartjes aan gaat maken. Een heel leuk hoekje zo! Zo zie je maar weer weggooien kan altijd nog ;-)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen