woensdag 6 juli 2016

Ecoline kaarten

Zomaar opeens weer 2 weken voorbij.
Onze weekenden zijn druk en vol en ook 's avonds weinig tijd om te bloggen.

Vorige week mocht ik van de juf van Jade mijn potjes ecoline weer vullen.
Op school hebben ze grote flessen en heel af en toe mag ik daar een paar eetlepeltjes uithalen!!

Ik vind het heerlijk om met ecoline kaarten te maken.
Lekker kliederen op papier en kijken wat er onder je handen vandaan komt.
Deze kaarten maakte ik mbv ecoline.

Inspiratie voor deze kaarten haalde ik van internet.
Dan ontstaat er een idee in mijn hoofd en dat MOET er dan uit.
Als ik dan even rustig kan zitten ontstaat er zo een hele serie.

De tekst stempel kocht ik laatst in Zwolle, in de uitverkoop!!
Zo blij mee.
 Deze kaart had ik gezien op het blog van Marlies (www.myscrappingspace.blogspot.nl)
Wel een beetje mijn eigen draai aan gegeven natuurlijk.
                                     
En nog even zitten stoeien met mijn "Slice".
Het woord Bday uitgesneden en qua kleur paste dat weer heel mooi bij de ecoline.

In een korte tijd maakte ik 4 kaarten, goed voor de voorraad.....
Alhoewel, ik ben er alweer 3 kwijt ;-)





















9 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om achtergrondjes met ecoline te maken. Vind de kaartjes ook erg leuk geworden.
    Je brengt me trouwens wel op een idee...bij ons op het werk staan ook grote flessen ecoline :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een leuke serie. Wat een vrolijke kaartjes. Het kliederen is goed gelukt hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leukertjes weer!! Hartstikke vrolijk wordt je van die leuke kleurtjes!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt! En wat lief van de juf, dat je daar je potjes mag komen vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daphne, dat heb jij dus ook dat de tijd lijkt te vliegen..? Hier ook zo hoor.
    Wat een leuke vrolijke serie kaarten en wat lief dat je je ecoline bij mag vullen ;p
    je kan er nog wel een paar maken als je ze zo snel kwijt bent hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik herken dat wel die tijd die door je vingers heen lijkt te glippen :( ook hier overvolle agenda's! Mooie serie kaarten heb je gemaakt zeg en wat fijn dat je zo je potjes mag aanvullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het gaat zo snel allemaal he!
    Ik zit gewoon bijna alweer in mijn examenjaar...
    Wat een leuke kaartjes zo en wat fijn dat je ze mag bijvullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne,
    wat geweldig dat je af en toe je potjes mag vullen met Ecoline inkt!
    Weet je dat er nu ook Ecoline Brushmarkers op de markt zijn, ik heb de set gekregen van Richard, lief he!!!!
    Ik zal ter zijne tijd vertellen in een blogbericht hoe ze bevallen, ik zit eigenlijk met hetzelfde als jij, waar blijft de tijd... hihihi....
    Je hebt hele mooie vrolijke kaartjes gemaakt...
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen