zondag 11 september 2016

Bruiloft 09-09-2016

Afgelopen vrijdag zijn onze lieve vrienden (en buren) getrouwd.
Mijn man en ik waren uitgenodigd om deze mooie, bijzondere dag de hele dag mee te vieren en wat hebben we genoten.
Niet alleen van het mooie weer, maar zeker ook van de mooie, emotionele, liefdevolle ceremonie.
Een heerlijke lunch kregen we geserveerd op een overdekt terras, een diner op een verhoogd terras, met uitzicht op de Vecht.
Als afsluiting een knallend feest, met een te gekke band, heeelijke drankjes en hapjes en vele gezellige gasten.
Kortom......voor ons een dag om nooit te vergeten, voor het bruidspaar helemaal!!

Met nog 5 andere gezinnen hebben we een leuk kado gegeven.
Houten bankjes voor in de nieuwe tuin (het bruidspaar is bezig met een huis bouwen), met daarop een persoonlijke tekst gegraveerd (helaas geen foto van).

Natuurlijk maakte ik zelf nog een klein persoonlijk kadootje.
Het paar weet namelijk dat ik nogal graag knutsel en dus wilde ik ze wel iets geven wat ik zelf heb gemaakt.
Allereerst een kaart:
 Een roze basis kaart, daarop een "champagne" kleurig papier, met Versamark het woord JA gestempeld en met embossingpoeder en mijn Heattool zichtbaar gemaakt.
Wat lintjes eromheen maken het af.
 Ik deze kaart kon ik mooi mijn persoonlijk verhaal kwijt.
Iets wat alleen voor het bruidspaar is, dus niet bij het bankje hoorde.
 Daarbij wilde ik iets doen met de datum van de trouwdag.
Ik kocht bij de Action een kussentje met roze hoes (kleur waar zowel de bruid als bruidegom dol op zijn) en met behulp van mijn transfermarker zette ik de maand September op het hoesje.
Op de trouwdatum, 09-09-2016, naaide ik een hartjes knoop.
Samen met de kaart ingepakt en het aan het bruidspaar gegeven.

Ze kunnen het kussentje misschien gebruiken op hun houten bankjes.....en zo is de cirkel weer rond en daar hou ik zo van!

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Daphne. Vind vooral het kussentje super gaaf! Een mooi geheel dat door het bruidspaar vast erg gewaardeerd werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een lief cadeautje!
    Ik vind je kussen ideetje echt geweldig en samen met het kaartje is het echt een leuk setje geworden.
    Nog een fijne zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, totaly in love met het kussentje, hoe kom je op het idee en hoe mooi persoonlijk wil je het hebben!!!
    Wat ben jij handig met die transferpen, ik heb het ooit geprobeerd maar zulke resultaten behaal ik niet.
    Als set met de kaart weer een "original Daphne" creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk zoals je weer een heel persoonlijk cadeau hebt gemaakt Daphne. Ik ben weg van het kussentje, dat hartje op de datum...géwéldig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    superleuk om een persoonlijk kadootje te geven,
    heel mooi gemaakt zowel het kaartje als kussentje!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel origineel en heel persoonlijk. Tof, dat hartje op DE datum!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een prachtige bruiloft, en wat een super lieve kadootjes heb je gemaakt! Het kussentje vind ik zo leuk!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij toch een ster in het bedenken van originele persoonlijke kadootjes, geweldig!! En wat fijn dat het zo'n onvergetelijke dag was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk persoonlijk idee. Dit zal het bruidspaar wel gewaardeerd hebben. Altijd fijn die persoonlijke cadeautjes...dat merkte ik wel bij het huwelijk van Miranda en Peter.

    BeantwoordenVerwijderen