donderdag 18 mei 2017

Avond 4 daagse medaille

Afgelopen week liepen mijn dochter en ik de avond 4 daagse met haar school.
Altijd weer een gezellige happening.

Natuurlijk was het hoogte punt vanavond.....het defilé.
Ik maakte/haakte een medaille voor Jade, die mijn man, toen we voorbij liepen aan haar gaf:
Gehaakt naar een patroon gevonden op internet.
Zelf kreeg ik, ipv bloemen, een pakketje met kleine bolletjes wol en een portemonnee sluiting.
Kan ik weer lekker aan de haak!!

(Dit bericht geplaatst met mijn telefoon.
Ik hoop dat het lukt, want er bloggen schiet er behoorlijk bij in de laatste tijd.
Ik ben veel aan het werk en veel van huis, dus als ik nou berichtjes via mijn telefoon kan plaatsen wordt het bloggen weer een stuk makkelijker)

20 opmerkingen:

  1. Lieve medaille.
    Ben benieuwd naar je portemonnee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor goed gelukt. Mooie foto geworden.Ook een mooie "medaille"!
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En.....ach waar blijft de tijd, ik herinner me nog dat wij samen de avondvierdaagse liepen met jouw school. En ook de fiets vierdaagse, kwamen we na de vierde dag thuis, hoorden we dat we gingen verhuizen naar Zwolle.
    maar dat is al 35 jaar geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie medaille!
    Ook wij liepen gisteravond de laatste avond van de avondvierdaagse. Een hele happening voor de kinderen en heel gezellig.
    Wat handig om een berichtje via de telefoon te plaatsen.
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit echt heel leuk om zo te geven voor een avond 4-daagse. Dan ben je een kanjer. En je kunt het ergens ophangen. En je moeder is dan ook meteen een kanjer dat ze dat heeft gemaakt. Dus 2 kanjers die er plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zo met dat rozenplaatje. Je wordt een volleerd haakster hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een lieverdje! Hartstikke leuk! En goed gedaan allebei hoor!
    Heb je de Blogger app op je telefoon gezet? Daarmee werkt het hartstikke goed. Ik doe niet anders meer, veel makkelijker dan op de pc.

    Suc6 met de drukte!
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne!!! Wat zijn dit een lieve idee!! leuk gedaan en ik ben zeker dat ze dit goed waardeert. Ook ik ben benieuwd naar de portemonnee.
    Is ook goed gelukt zo met je mobiel hoor. Niks fout mee.
    Groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou !!! Perfect gelukt met je telefoon!! Je medaille is echt zo leuk bedacht. Wat zal Jade dat leuk gevonden hebben, En heel leuk dat je in plaats van gladiolenen een haakpakketje kreeg ;-)
    Maak je niet té druk, hè?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Daphne
    Hier ben ik eindelijk weer, sorry dat het zolang duurde.
    Wat een prachtig gehaakte medaille en je dochter is zeker een kanjer, superleuk dat je zelf een haak-pakketje hebt gekregen, ik zag ook je mooie gehaakte granny's in je vorige blogposten, dat lijkt mij ook zo mooi zo'n gehaakte deken maar mijn handjes schieten dan gelijk in de verkramping hihihi maar ik geniet er hier wel van want dat word een prachtige deken.
    Geniet van je weekend, liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan met de medaille! En jij kunt weer vooruit met haken. Heerlijk toch. Nu nog genoeg tijd hebben ;-0
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super hoor, erg leuk gemaakt! Goeie tip bloggen vanaf de telefoon, ga ik ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukt hóór :) Je berichtje ziet er 'gelikt' uit net als je gehaakte medaille, gaaf hoe kom je er op?!!! En wat lief dat er ook een beloning voor jou was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lees net je reactie op mijn boekje :) Ik maak ze vooral omdat ik het zo leuk vind, eigenlijk staan ze maar een beetje voor de 'pronk' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk cadeautje voor jouw dochter. Jouw bericht is gelukt. Dat is wel fijn als je dat via je telefoon kan doen. Ik kan niet meer via mijn telefoon reageren op alle blogs. Gelukkig nog wel via de pc. Succes met alles en iets moet hé in blogland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Echt een lief kadootje :)
    En bedankt voor je gezellige berichtje om mijn blog!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Daphne,
    zoals je ziet het is gelukt met je foon!
    Wat een leuke medaille heb je gemaakt voor je dochter!!!
    En jij kunt weer aan de haak!!!
    Veel plezier!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen