zaterdag 11 november 2017

Niet veel te melden

Sjonge, het is stil op mijn blog hè?!
Ik ben eigenlijk druk met van alles en nog wat, maar niks bijzonders om op mijn blog te zetten.

Ten eerste hebben we een andere caravan gekocht, die we de afgelopen dagen helemaal leeg hebben gehaald en schoon hebben gemaakt.

Héél veel werk, want de caravan heeft veel kastjes en deurtjes en ik wilde alles, echt ALLES schoon maken (tweedehands is leuk, maar pas als ik alles schoon en gewassen heb is het echt MIJN caravan)

Gordijntjes gewassen, kussen hoezen gewassen (ik wilde ze eerst opnieuw bekleden maar doe dat toch maar niet), alle kastjes en deurtjes afgenomen en de ramen gelapt.

Nu gaan mijn man en ik er nog een nieuwe laminaat vloer in leggen en dan is het klaar.

Daarnaast ben ik veel aan het haken!
Heerlijk en gezellig, 's avonds op de bank, met mijn gezin om me heen😊.

Haak boeken geleend van de Bibliotheek en daaruit weer heel veel inspiratie opgedaan.
Ben nu bezig met een dierenkruk haken.
Ik maak het paard, maar natuurlijk pas ik hem aan, op verzoek van mijn dochter.
Een Eenhoorn (Unicorn) moet het worden.

Kortom, druk bezig, maar niks bijzonders om te melden op mijn blog.

Morgen ga ik weer een rondje langs jullie blog maken.
Voor nu fijne avond en tot gauw.


16 opmerkingen:

  1. Leuk een anderen caravan. Ik kan me goed voorstellen dat je alles, maar dan ook alles schoongemaakt en gewassen wilt hebben. Wie weet krijg je volgend jaar toch zin om nieuwe hoezen te maken. Nu eerst lekker haken. Lekker knus op de bank. Ben benieuwd naar het krukje. Heb me daar nooit aan gewaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met al het werk aan de caravan.
    En naar het dierenkrukje ben ik ook erg benieuwd. Een eenhoorn....best moeilijk lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daphne,
    Niets bijzonders te melden?
    Nou ik vind dit super leuk om te lezen!
    Proficiat met jullie nieuwe aankoop.
    Ik zou dat ook doen alles poetsen, en dan naar smaak pimpen :)
    Ben benieuwd naar je eenhoorn krukje.
    Ik borduur 's avonds.Lekker relaxed.
    Succes met je projectjes en tot blogs!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfoe das een hoop werk idd, dat gesop. Maar snap dat helemaal, je wil niet in andermans kruimels zitten, hihi. Hij ziet er mooi ruim uit!
    Oh en het krukje! Op de Kreadoe stonden ze overal, heb zo zitten twijfelen om eraan te beginnen! Heel erg leuk zijn ze! Ben heel benieuwd hoe hij wordt hoor. Tof!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al blog je minder, jij zit niet stil zo te lezen. dat was dus wel een klusje en ik snap dat jullie het helemaal gesopt willen hebben. Dan wordt het voor jezelf ;) Wet een geweldig idee weer van dat krukje. Knap hoor. veel plezier en bloggen...niets moet. Ik heb er ook minder tijd voor door het heerlijke mannetje van Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van alles en nog wat heb je te melden. Ook heel leuk om te lezen!
    Wat fijn om een caravan helemaal "eigen" te maken. En ja, een goede sopbeurt hoort daar echt bij.
    Heerlijk hè? Haken op de bank met je gezin om je heen. Mag ik ook graag doen.
    Veel plezier en succes weer verder!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie nieuwe caravan. Dat herken ik wel hoor, er helemaal je "eigen stempel" op drukken. Leuk dat je een unicorn kruk gaat maken, heel origineel. Ik ben benieuwd, veel plezier met lekker verder keutelen Daphne ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat gaat met zo'n caravan... Het is net als een tweedehands auto; eerst moet je hem een keertje schoon hebben gemaakt!
    Je bent op alle fronten heerlijk bezig en dat is toch ook het vermelden waard op je blog?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou nou, ik zien wel heel bijzondere dingen in je bericht. Goed bezig zijn jullie. Ik onthou van mijn kindertijd, dat mijn oma altijd in haar eigen stoel zat, met haar haakgaren en dan haken ze terwijl we tv keek. Altijd de mooiste doilies en tafeldoeken gehaakt. Een heel dikke haakboek had ze, voor alle patronen wat ze verzameld had. Ook wat ze zelf ontworpen had. Je kinderen zal dit altijd onthouden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke blogpost...allemaal fijne positieve dingen gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niks bijzonders? Nou, volgens mij zijn jullie lekker bezig zeg! Gezellig haken en ondertussen mijmeren over de vakantie met je nieuwe caravan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahaha, jij bent echt grappig! Niets te melden, maar we een caravan gekocht! Wat leuk zeg. EN ik kan me helemaal indenken dat het nog niet eigen voelt als het niet schoon is, maar ook dat je door het schoonmaken kennismaakt met elk hoekje en gaatje. Heel veel plezier en voorpret gewenst!
    En je haken ziet er nu al leuk uit....
    Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Daphne,
    ik sluit me helemaal bij GerJanne aan hihihi, noem dat maar even niets,
    een caravan kopen en helemaal schoonmaken, maar das toch ook wel een leuk werkje,
    geweldig zo'n tweede huisje op wieletjes....
    mooi je haakwerk en gezellig bij je gezin zijn!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik snap dat van het eigen maken door te poetsen! Veel plezier.. Ben benieuwd naar de kruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu al super benieuwd hoe de caravan gaat worden, en wat een leuk idee zo'n krukje.
    ps. ik heb je proberen te mailen op twee adressen maar ze komen steeds terug. Ik heb nl. mijn blog naam veranderd, niet verwijderd: mystampingart.blogspot.com
    Wees weer welkom als altijd 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit leuke bericht heb ik gemist.
    Zo gezellig eek caravan en het ziet er een mooie uit.
    Benieuwd naar de eenhoorn!!xx

    BeantwoordenVerwijderen