vrijdag 13 april 2018

Kleurige bloemen.

Gisteren nog in de Kerstsfeer, nu.....VOORJAAR!!
Dit heerlijke voorjaarsweer maakt mij zo vrolijk!
Ik heb zin in kleur, veel kleur!
Bij Ikea kocht ik hele mooie, felle kleurige neon verf.
Ik maakte er deze kaart mee:
Het idee voor deze kaart zat in mijn hoofd en moest eruit.
Ik had geen idee hoe het IN mijn hoofd gekomen was.
GerJanne reageerde hieronder en inderdaad, zij maakte een poosje geleden ook zo'n soort kaart.
Weliswaar met andere bloemenstempel en een andere tekst  maar het halve uitknippen deed zij ook.
(En ik maar denken dat ik een hele originele kaart had bedacht, hihi)
Dat maakt bloggen nou zo leuk, ideeën opdoen bij elkaar!!

Dan nu mijn Kaart.   
Op een witte Basis kaart stempelde ik bloemen.
De randjes aan de rechterkant knipte ik uit.
Daarna gebruikte ik mijn nieuwe verf om de bloemen in te kleuren.
Lekker veel kleurtjes!!
Deze foto lijkt minder fel, komt omdat de zon erop schijnt, maar hierop goed te zien: de schaduw van de uitgeknipte bloemen.

In het midden van elke bloem een glittertje.
Even getwijfeld of ik die ook gekleurd zou doen, maar dit vond ik mooier.
Een tekst stempeltje maakt de kaart af voor een jarige in het voorjaar.

Deze kaart link ik bij:
DCL: #289, Maak een kaart met bloemen en kleur......nou, als dit niet kleurrijk is😉.
AnMa Creatief: #79, Voorjaar, Lente.
4 Season Challengeblog: #7, Lente, Voorjaar.

12 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik denk: he, dat lijkt mijn kaartje wel. Ik stuurde hem de vorige keer in bij DCL, met over the edge. Heel gaaf!! En zeker heel vrolijk!
    Je hebt andere bloemen gebruikt en andere kleuren. Maar leuk om te doen he??
    Echt van die kaartjes waarvan je denkt: dit ga ik nog eens doen...
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief dat je de link onder mijn naam zette. Grappig is dat dat je soms een idee zo de moeite waard vindt te onthouden, dat je dat dan ook doet, maar vergeet hoe je aan het idee komt. Is mij ook wel eens overkomen!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke en fleurige kaart is dit geworden, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne
    Zo leuk die uitgeknipte bloemen als rand en heerlijk vol van kleur ik hou ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een mooie kaart. Misschien ga ik hem wel eens namaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi Daphne! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan! Leuk resultaat!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer een heel mooie kaart met deze rand van bloemen! Dank je wel voor het meedoen met DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, fleurig voorjaarskaartje, prachtig die felgekleurde bloemen!
    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging op het 4-Season challenge blog!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart! Vrolijke kleuren. En dan van de kerst naar het voorjaar. Jajajaja....in blogland kan dat binnen een week. Ook je toilettas is een toppertje. Jij gaat er hip bij lopen. Ik heb je moeder niet meer ontmoet op de beurs. Dat is ook wel een beetje een probleem op zo'n drukke beurs. Wel weer ontzettend leuke ideetjes opgedaan. En natuurlijk een tas vol spulletjes. Het houdt je van de straat ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen