dinsdag 21 augustus 2018

Spijkerbroeken recyclen.

Oh oh, wat heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt, whahaaaha, ik zou daar zelf ook niet tegen kunnen, tegen zo'n bericht, daarom heb ik er ook zo'n lol om😂.
Nog even geduld,  het is bijna zover!!
(Ik dacht, ik begin er nog even over, zodat jullie het niet vergeten, haha)

Vandaag weer een spijkerbroek recycle projectje, wat ik maakte voor op de camping.
Ik maakte al meer van oude spijkerbroeken, klik HierHier en Hier
Wij hebben in de voortent altijd een "zak" hangen waar we kleine spullen in kunnen doen. 
Denk aan zonnebrandcrème,  zonnebrillen,  telefoon oplader, pennen en dat soort spullen.
Dit jaar maakte ik een zak van oude spijkerbroeken.
Ik knipte de "kont zakken" af en naaide die weer, onder elkaar, aan elkaar.
Zo heb ik 6 zakjes, waar wat ik kan.
Het bovenste gedeelte heb ik met leren touwtjes aan een kleding hanger geknoopt en zo hebben we een handige zak.
Kleine spullen slingeren zo niet rond, maar hebben een eigen plekje en zo kunnen we ze altijd vinden.

Eind van de week gaan we weer naar huis, de kinderen hebben dan nog 1 week vakantie, maar ze moeten een hoop voorbereiding doen voor hun nieuwe schooljaar.
Onze caravan blijft nog tot eind Oktober staan, maar uit ervaring weet ik dat we er veel minder zullen zijn.
De dagen worden kouder en korter en ik denk dat we straks genoeg te doen hebben thuis😉.

Tot laterrrrrrr.


17 opmerkingen:

  1. Haha, jij bent echt een lolbroek en over broeken gesproken, gááf zo'n zak en superhandig lijkt me inderdaad. Geniet nog van deze week.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar Daphne, jaren geleden maakte ik ze ook al en mijn dochter kon het ook niet laten en maakte ze voor de kinderen voor klein speelgoed. Ook handig als tas(natuurlijk wat kleiner :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne
    Weer een slimme oplossing voor kleine spulletjes, goed bedacht en leuke decoratie!
    Ha nog nieuwsgieriger geworden hihihi......
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nouououou.... wat is er nou zo spannenddddd????? Hihi
    Wat een ontzettend leuke en handige zak heb je gemaakt! Toppie! Heel leuk.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Zo'n ding hebben wij ook in de tent hangen, heel handig. Als die nog eens stuk gaat weet ik wat ik kan doen met oude spijkerbroeken! Top idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee, Daphne. Erg leuk gemaakt en super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super handig & origineel op de koop toe ...
    Fijne woensdag Daphne ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke opbergzak heb je gemaakt!
    Geniet nog even van het laatste stukje vakantie op de camping.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk, dat is nu leuk recycle en ook wat heel erg handig is. Thuis is het al een crime waar alles ligt, laat staan op een camping. Alles binnen hand bereik, niet meer lopen zoek en het belangrijkste...een origineel opbergsysteem. Veel plezier nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooooo heel erg leuk en praktisch Daphne die spijkerbroekhanger!
    Jij bent ook een creatieve duizendpoot!
    Lekker haken aan het meer heerlijk met een dag als gisteren en vandaag!
    Ik krijg daar snel pijn van in mijn vingers maar doe het wel graag zo kleine projecties haken.
    Mooi plekje hebben jullie daar maar inderdaad met zo'n hoosbui ziet het er overal snel anders uit...die kleine beestjes op de foto's in je vorige post oooooh.
    Geniet nog lekker een paar dagen voordat de sleur van thuis weer komt.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit vind ik super. Ben er ook altijd bezig alles te recycle. heb zelfs al mijn mappen met spijkerbroek gekaft met de zak aan de voorzijde voor pennen en telefoon. Handig ben je.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi, die jeanszak en lijkt me super-handig ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super tof!
    Ik herinner me zo'n zak ook nog in de voortent bij mijn ouders.Die van jou is erg mooi gelukt.
    Je maakt leuke dingen met jeans.
    Het word inderdaad kouder, brrr, wel leuk de kaarsjes weer aan 's avonds :)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen