maandag 22 oktober 2018

Kaart voor jarige buurvrouw.

Wat leuk om jullie reacties op mijn Kerstkaart te lezen.
Een schudkaart valt duidelijk in de smaak.

Vandaag een kaart voor mijn vriendin/buurvrouw die eind van deze week 86 jaar mag worden!
Natuurlijk maakte ik een kaart voor haar:
 Ik gebruikte de sketch van 2 Sisters en maakte de kaart in mooie herfsttinten.
 Omdat de jarige al 86 wordt wilde ik geen Engelse tekst stempel gebruiken, dus deze "een jaartje erbij", past mooi.
De tak en de uil zijn snijmalletjes die ik vaker samen combineert.
 Als de kaart plat ligt zie je dat hij niet helemaal mooi dicht gaat, want:
Binnenin zit een heel mooi, gevouwen gedeelte, die open gaat als je de kaart open maakt. Deze kaart noemen ze ook wel "Explosion Card"
Het is echt een heel verrassend effect, ik vind het moeilijk om op de foto te krijgen.
De lichtere stukjes heb ik er opgepakt zodat ik op dit gedeelte een persoonlijke tekst kan schrijven.
Hier het vouwgedeelte vanaf de zijkant gefotografeerd,  misschien zie je het nu beter?

Een erg leuke kaart om te maken, het verrassing effect is groot!

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
2 Sisters: sketch
DCL: ruitjes, vierkantjes of Plaids op je achtergrond
K&K: Vallende bladeren, (zie links in de onderhoek)
4SCB: Dieren.
Scrapping4fun: Herfst.

Onze kinderen hebben Herfstvakantie,  ik denk dat er van knutselen weinig terecht komt deze week.
Wel kom ik gezellig bij jullie langs, inspiratie opdoen.
Fijne vakantie!!

21 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je voor de buurvrouw gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart heb je voor je jarige buurvrouw gemaakt. Leuk dat je onze sketch hebt gebruikt.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart voor je buurvrouw. Goed dat je geen Engelse tekst gebruikte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Super mooi is de gevouwen binnenkant, wat een verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie kaart en dan ook nog zo'n verrassende binnenkant. Leuk Daphne en knap zo'n vouwwerk.
    Geniet van de herfstvakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hartverwarmende en prachtige kaart voor je buurvrouw Daphne ...
    Fijne dinsdag ... lieve en creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Mooie kaart voor de buurvrouw heel leuk dat gevouwen gedeelte binnenin!
    Mooi in herfstweer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die inspiratie geb jij al voor mij verzorgd, ik weet niet of er deze week nog iets nieuws bij mij te zien is.
    Wat een ontzettend leuke kaart! Ik ga het "explosieve gedeelte" ook eens uitproberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model is dit en wat een leuke kaart voor je buurvrouw!
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, verrassende kaart.
    Je hebt er weer veel liefde ingestopt.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daphne graag je mailadres...
    Heb geprobeerd maar het lukt niet...
    Groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig! Leuk die binnenkant! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card, inside and out.
    Love it.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4fun this time.
    Priya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog zo'n leuke kaart met ruitjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig Daphne! De herfstvakantie is bijna weer voorbij, tijd om te knutselen ;-))
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So pretty! You made a beautiful card.
    Thank you for playing with Scrapping4fun.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartstikke leuk herfstkaartje, gaaf model!
    Bedankt voor je deelname op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen