donderdag 21 maart 2019

52 WTC, deel 12.

Daar ben ik alweer!
Via internet kwam ik een heel erg leuk patroon tegen, wat een leuk resultaat geeft voor een vouwkaart.
Leek best ingewikkeld, maar het was eigenlijk helemaal niet moeilijk om te maken.
(Ik maakte er ook een verjaardagskaart van, die komt later op mijn blog.)

Vandaag de kerstkaart, het is tenslotte donderdag en dus tijd voor 52 WTC
Om de basis kaart te vouwen gebruikte ik zwart.
Het randjes/lijstje om het uitgesneden 4 kant is een snijmal van Action.
Foto van de bovenkant van de kaart.
Zie je de harmonica zijkanten?!
Je ziet dat er diepte in de kaart zit, dat komt dus door die harmonica vouw.

De kaart heeft een soort label, wat je met behulp van het lint makkelijk omhoog kan schuiven en uit de kaart kan halen.
Daarachter heb ik een mooie, soort "Swirl" geplakt, past qua kleur heel goed bij het groen en zwart.
De swirl komt van een oude Kerstkaart die ik gerecycled heb.
Nog wat gouden details op de voorkant, maar niet teveel, want het model is al leuk genoeg.

Fijne donderdag voor jullie allemaal.
Ik kom gauw weer langs.
Nu de Lente is begonnen ga ik mijn outfit voor mijn Bitmoji poppetje ook maar veranderen.
Het mag best wat voorjaarsachtiger vind ik😊.
Komt volgende keer.

24 opmerkingen:

  1. Erg leuke kerstkaart, Daphne. En wat een leuk modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartmodelletje, leuk met die vouwtjes, geeft extra diepte-effect aan het doorkijkje.
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk model heb je op internet gevonden Daphne. Prachtig papier en mooie plaatjes heb je gebruikt. Groot gelijk om niet te veel toe te voegen, dit is top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk Daphne, gaan we er samen ook mee aan de slag??
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, heel mooi, dat harmonica-effect ! En je poppetje is superleuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ! Ik hou wel van die donkere tinten voor die periode van het jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Mooi sjieke kaart heb je gemaakt!
    Het patroontje zal ik eens rustig bekijken, want je weet ik ben dol op vouwkaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi deze vouwkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Daphne! Gaaf model ook, ik keek al even stiekem bij het filmpje, maar net wat je zegt, het is vrij simpel eigenlijk. Alhoewel ik zoiets nooit zelf bedenken kan, uitvoeren wel gelukkig hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi en leuk kaartje met dat verrassingseffect, geslaagd !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, weer zo’n mooie. Je bent lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker een leuk model !
    Mooie uitwerking !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja die wintertrui kan écht niet meer hoor, hahaha!
    Je kaart is erg chique, leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd!! En het modelletje hoeft ook echt niet meer versiering.
    Ik ben benieuwd naar je lente garderobe. Het was hier nog herfst vandaag.
    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig dit kerstkaartje Daphne...leuk modelletje...Toppie!!!

    bedankt voor je deelname
    lieve groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart in prachtige kleurtjes, heel leuk model wat ik nog niet eerder gezien heb. De kaart voor je zus heeft ook al zo'n leuk model. Mooi dp gebruikte je en een mooie ballerina.
    Ziet er heerlijk uit jullie sushi maar ik zou honger hebben, ik lust geen vis.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie chique kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is wel een hele speciale kerstkaart. Mooi hoor. Jouw Bitmoji vind ik nog steeds geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een leuk model! Supergaaf! Deze ga ik ook weer onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf zeg, wat een mooi model en dan ook nog een tof label erin: gaaf!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie creatie. Haha je poppetje....ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen