donderdag 20 juni 2019

52 WTC, deel 19

Vandaag ben ik er weer eens met een kerstkaartje.
Ik heb al verschillende weken niet meegedaan,  maar deze week ben ik er weer bij,  bij 52 WTC
Afgelopen jaar kreeg ik van 1 van mijn "blog- vriendinnen" een leuke nieuwjaarskaart opgestuurd en die heb ik gelift, 2x zelfs:
 Basiskaart zwart.
Het achtergrond papier sneed ik uit een kado tasje,  het is goud,  met kleine witte,  zwarte en beige/gele sterretjes
Dat gemat op wit.
 Ik vind het jaartal 2020 zo mooi staan op een kaart😊.
Op bovenstaande kaart het woord "Gelukkig" erboven,  uitgesneden met mijn BigShot.
 Op de 2de kaart het woord "Creatief".
Deze kaart komt t.z.t. vast bij 1 van jullie terecht😉.

Ik weet niet meer van wie ik de kaart gelift heb,  als jij mij zijn soort kaart hebt gestuurd afgelopen jaarwisseling schrijf het dan even in de reacties,  dan vermeld ik je naam😊.

Zo,  nu eerst maar eens beginnen met een kop koffie, daarmee start ik mijn dag het beste op.
Fijne donderdag allemaal.

21 opmerkingen:

  1. Die 2020 is idd wel heel leuk, toffe kaartjes!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2020 het klinkt nog zo ver....
    Maar het staat knap!
    Mooie kaartjes!
    Ik moet mij hier ook in gang trekken...
    En ik heb nog wat kerstkaartjes liggen, maar ze geraken maar niet op de foto...
    Volgende week probeer ik weer mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simpel maar heel erg leuk! Door het gebruikte papier heeft het niet veel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee....twee mooie kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat staat dat inderdaad grappig 2020...als je het niet geschreven (of in dit geval uitgestanst) ziet heb je er niet zo'n erg in.
    gave kaart, zeker met die leuke sterren achtergrond.

    Leuk dat je ook deze week weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn je 2 liftkaartjes Daphne en fijne dat je weer de tijd had om mee te doen bij 52WTC , geniet van je koffie
    Veel creatiefs van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee top kaartjes !
    Mooie combi van kleuren !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk geworden, Daphne. Gaaf met die grote cijfers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Daphne
    Ja dat zijn superleuke strakke kaarten, 2020 is een mooi getal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Daphne...leuk dat je die gelift heb...mooi met dat jaartal erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn heel mooi je kaartjes en leuk om aan recycling te doen, zo draag je weer je steentje bij aan het milieu.
    Een mooi papiertje, 't zou wel zonde zijn om het zomaar weg te gooien.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, heel mooie en leuke kaartjes, tof achtergrond-papier, en zo leuk, die 2020 ! Ik heb vorig jaar een kaartje gemaakt met 2019, wat vuurwerk erop gestempeld, en de "1" was een fles champagne ! :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke nieuwjaars kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes. Niet van mij, de originele. Goed idee van dat kadotasje. Mooi papier vaak! Dank je voor de tip, volgens mij heb ik ook nog wel zoiets liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf met die grote cijfers Daphne en wat leuk om zo het papier van het cadeautasje te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartjes heb je gemaakt Daphne! Fijn dat je er weer bij bent deze week!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten. Apart jaartal, dat realiseer je je pas als je het zo ziet staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, voor mij is 2020 nog zo ver weg, ik ben nog maar net aan 2019 gewend. Maar je maakte toffe kaarten, ik scrolde even terug. Ik las dat je zoon en vriendin geslaagd zijn, geweldig nieuws. Gefeliciteerd. Die kaartjes zijn ook leuk. Gewoon eenvoudig, niet te veel poespas erop. groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We zitten bijna op de helft naar 2020
    Eenvoud siert de stijlvolle kaarten Daphne
    Een gezellig en zonnig weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 2020 is ook wel een mooi jaartal. Gave kaartjes maakte je, Daphne! Leuk papier van het cadeautasje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat klinkt het nog ver weg ... maar de tijd vliegt ...
    Ik houd van deze eenvoud. Mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen