dinsdag 10 september 2019

Herfst kaart, gastdisigner.

Omdat ik met deze kaart  winnaar was bij Carlin's kaartenparadijs mocht ik gast disigner zijn voor Challenge #14.
Deze keer willen ze graag een herfst kaart zien,  gemaakt n.a.v. en sketch.
Ik vond het een leuke challenge,  want ik maak graag kaarten met behulp van een sketch. En ik ben héél op de herfst,  met zijn mooie kleuren.
Met veel plezier maakte ik deze kaart:
Bruine basis kaart.
Daarop een achtergrond met herfst blaadjes.
Deze achtergrond maakte ik zelf,  want ik kon niks vinden voor wat ik in mijn hoofd had.
Eerst het witte papier gekeurd met distress inkt en een sponsje.
Daarna stempeltjes erop,  van blaadjes en die kleurde ik in met distress inkt en een kwastje.
 Daarna volgens sketch en ovaal op mijn kaart.
De lieve muisjes komen van een knipvel.
Ik knipte ze uit met een heel klein randje eromheen.
Ik plakte ze op een bruine achtergrond en maakte met glossy wat regen druppeltjes.
Het tekstje komt uit mijn voorraad,  dat heb ik al heel lang.
 Rechts op de kaart nog een takje met blaadjes, 2 keer uitgesneden en een beetje verschoven op elkaar geplakt.

Ik vond het erg leuk om gastdisigner te zijn.
Ik heb een poosje over mijn kaart na moeten denken, dat wel.
Wat niet meehielp was dat het ineens heel warm werd eind Augustus,  dus ik was verre van de herfst sfeer...... maar toen de kaart eenmaal voor mij lag was ik er heel erg blij mee.

Bij DCL vragen ze (ook) om een herfst kaart,  daar link ik deze creatie.
Tot de volgende keer.

18 opmerkingen:

  1. Toffe herfstkaart, leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Daphne!
    Ik vind vooral je achtergrond heel erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat je gast designer mocht zijn, je hebt er een prachtige kaart voor gemaakt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige hersftkaart, die twee staan zo knus onder de plu.
    Ja en dan is het inderdaad moeilijk als het zo warm is, regen tegen de ruiten en harde woei!! dan gaat een herfstkaart vaak vanzelf.
    Maar het is je super gelukt!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige achtergrond heb je gemaakt op je kaartje.
    Nogmaals dank dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Ik houd van de kleuren van de herfst. De regen is alleen iets minder mijn ding.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, leuk die schuilende muisjes tegende mooie achtergrond. Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daphne dank je wel dat je onze Gastdesigner wou zijn.
    Je hebt een pracht van een kaart hiervoor gemaakt, een leuke reminder voor onze lopende challenge.
    Een heerlijk herfstsfeertje is er te zien op je kaart en daar heb je leuke materialen voor gebruikt.
    De schets zie ik er duidelijk in terug.
    Helemaal top gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje in herfstsferen Daphne.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Daphne
    Wat een schattig herfstkaartje heb je gemaakt als gastdesigner, ik kreeg ook die eer, ik heb integenstelling met jou, best wel moeite met sketches, maar het is mij gelukkig ook gelukt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjee Daph, wat heb je dit nu weer leuk gedaan, poeh hé!!!! Ik weet nog dat je ooit zei tegen me dat dat gedoe met die ATC kaartjes niks voor jou was maar het is een begin geweest van...en heeft toch geleid tot deze creativiteit van jou. Heel leuk joh, deze kaart.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Daphne de kleuren passen zo bij de herfst 🤎💛🧡
    Ik wens je een fijne woensdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie sfeervolle herfstkaart Daphne. Ik ben ook dol op de herfst, vooral die zonnige, frisse dagen met 's-ochtends die glanzende spinnenwebben in de tuin en die mooie kleuren van de bladeren...genieten
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje met verschillende technieken! Lekker als je even je gang kunt gaan en een sketch als uitgangspunt hebt. Ja, de herfst, altijd weer mooi met die kleuren in de natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Daphne! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt herfst met de muisjes onder de paraplu. Hopelijk krijgen wij wel wat beter weer tijdens de herfst! Bedankt voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje! En echt herfst. Leuk gedaan :) Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen