zondag 24 januari 2021

Cas, Kanjer, Washi-tape kaart.

Bedankt allemaal voor de lieve reacties op mijn berichtje van gisteren! Ondertussen gaat het weer goed met mij hoor😊. Soms heb ik even een dipje en soms duurt dat even wat langer, maar ondertussen zie ik weer genoeg mooie, lieve en grappige dingen om mijn heen. Wat helpt is even flink mopperen en dan weer doorrrrrrr😉

Deze kaart maakte ik gisteren. Dat helpt namelijk ook, lekker knutselen!

Radio aan, leuke sketch zoeken en dan een beetje rommelen tussen mijn papiertjes en kijken wat er uit mijn handen komt,  heeeeeeerlijk. 

De basiskaart is wit, de strookje zijn gemaakt van washi-tape, gemat op lila. 

Het plaatje komt (alweer) uit een boekje van Action. Ik vind het altijd leuk om te kijken of ik bijpassend papier kan vinden, zodat het echt 1 geheel wordt. Dit keer paste het washi-tape heel goed en daar word ik dan zomaar heel blij van.


 Binnenkant niet gedaan😱, oh jee,  daar gaat mijn goeie voornemen,  nu al😂.

Gisteren schreef ik over een blogvriendin, die een thee winkel heeft.  Ik had het over Rensina, ik ken haar niet persoonlijk, maar via het bloggen. Neem maar eens een kijkje via de link🥰

Vrijdag kreeg ik telefoon of ik vandaag extra wilde werken. Het lag niet in de planning, maar als ze dan omhoog zitten, qua personeel, dan wil ik dat met liefde opvangen. Dus ga ik nu douchen en dan op tijd weg. Ik zal wel een werkgevers verklaring moeten uitprinten, want ik ben pas na 21 uur thuis vanavond. 

Challenge:

FMS, #469, Sketch.

Unicorn Challenge,,#61, Clean and Simple,  2de inzending. 


21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!het plaatje is zo schattig. Lang leve de Action!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, met dat vrolijke groen veeg je zo je donkere bui weg.
    Veel werkplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Daphne!
    Leuk gemaakt!
    Hopelijk heb je goed gewerkt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt!! Om de rest van je verhaal te begrijpen moest ik even teruglezen :) Gaaf kaartje, ik herkende het mooie papier gelijk! En ja even mopperen of er wat er gaande is mag best hoor, het valt ook niet mee. Zeker nu het al zo lang duurt. Ik denk dat we er allemaal wel klaar mee zijn. Nog even doorbijten, gelukkig kunnen we de lente al bijna ruiken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk je kaartje, past goed bij elkaar, fijne dienst Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig Daphne-mail! Wat is hij leuk dit wasbeertje!! Ik heb ook even terug gelezen en herken je gevoel wel hoor. Het duurt ook allemaal al zo lang... Sverre zou zojuist naar Amsterdam terug gaan maar kan niet reizen vanwege de rellen in Eindhoven.. zoveel boosheid en agressie, ik vind dat lastig. Gelukkig hebben we dit gezellige blogwereldje als tegenhanger. Hier blijven we positief en peppen we elkaar gewoon gezellig op als het even tegenzit toch?!! Werk ze vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Unicorn challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met een hele leuke wasbeer. Je kunt de binnenkant nog doen hoor! Of is de kaart al verstuurd. Werkse vandaag en vergeet naast je werkgeversverklaring ook niet je eigen verklaring mee te nemen. Al komt dat advies vast te laat....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn de kleine dingen.. kan ik ook zo blij van worden. En wat grappig, ik ben met dezelfde sketch aan de gang gegaan vandaag. Heel leuke sketch en jouw kaart is heel leuk met dat plaatje..
    Ik mag de verklaringen gewoon op mijn telefoon of iPad laten zien, die ik in de mail heb gekregen. Handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, zo schattig! Ik herken ook wel wat je schrijft hoor, ik vind de situatie soms best beangstigend. Wat mij helpt is net als bij jou, lekker knutselen met een muziekje aan. Ik probeer dan ook om bij mezelf te blijven en in het moment te leven en niet te veel na te denken. Wat fijn trouwens dat je het zo leuk vindt op je werk.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje met leuk wasbeertje. En knutselen is inderdaad een fijne afleiding wanneer je een dipje hebt. Mij helpt ook wel om een wandeling te maken (als het niet regent tenminste) Nog een fijne avond wanneer je terug bent van je werk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig kaartje net als de theekaart, leuk idee
    Geen last van al die dingen die niet mogen, word wel verdrietig van al die vernielingen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey topper! Je niet verdrietig voelen hoor. Ik snap het wel hoor maar ik word altijd zo vrolijk van jouw reacties op mijn berichtjes. Die hele zooi is bijna ook niet te verhapstukken. Wat dat betreft ben ik blij dat we een hondje hebben 😂🤣😂 (die we niet eens meer uitlaten na 21.00 uur) wel achterthuis. We moeten er even doorheen zwemmen. Gelukkig hebben we onze hobby! Je theekaartje is heel leuk in die frisse kleuren. En dit kaartje met het leuke wasbeertje is ook super!! Mooi gedaan. Kop d'r veur meid! We gaan dit varkentje wassen in blogland!
    Dikke knuf, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a charming image! I love it with the polka dots and the lavender. (Personally, I have most of my Christmas decorations down but I've left the candles in the windows. The twinkle feels hopeful.) Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is erg leuk geworden..ik ga even teruglezen..vlgs mij heb ik iets gemist.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou je bent helemaal geslaagd om bij dit leuke plaatje geschikte papiertjes te vinden en je maakte er ook nog eens een prachtig kaartje van!
    Werk ze en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart. Echt super mooi geworden. Wat gek he, om s' avonds laat over straat te gaan. Vind ik wel tenminste.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, het valt niet mee soms, maar gelukkig kun je je herpakken. Gelukkig hebben we een leuke hobby en veel gezelligheid op de blogs. Heel leuk kaartje heb je gemaakt.
    En dan zo'n lange werkdag, succes! Ik ga even bij de thee-blogster kijken ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dus ook een Stickey Sunday bij jou! Leuk.
    Heel mooie kaart!
    In deze moeilijke tijd hebben we allemaal wel eens een dipje. Ik lucht dan ook mijn hart op mijn blog en alle aanmoedigen doen me dan ontzettend deugd. Go for it Daphne! X

    BeantwoordenVerwijderen