zaterdag 14 augustus 2021

50 Jaar

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor de schoonvader van onze middelste. Deze jarige is 50 geworden en dat verdiend natuurijk een zelfgemaakte kaart:

Abraham komt van een knipvel. Ik heb het al heel lang. Hip Hip Hurray is een stempel. 
Het dp komt allemaal uit mijn voorraad. 
Echte mannen motiefjes en lekker zomers. 
Als je de kaart open vouwt komt de achterkant van het middenstuk tevoorschijn. 
Hierop plakte ik 50, van clipboard  en nog 2 bijpassende stempeltjes. 
Het model heb ik al eens eerder gemaakt
Het is 1 van mijn favorieten, het is een verrassend model en ideaal voor het wegwerken van restjes. 
Van bovenaf zie de kaart er zo uit. 

Zoals jullie zien aan de foto's heb ik ook deze kaart gemaakt op de camping. 
Na dit weekend komen we weer naar huis. 
We zullen dan alleen nog in de weekenden naar de camping van. 
Alhoewel, uit ervaring weet ik dat het ook weer fijn is om thuis te zijn en dus zullen we zo langzaamaan alles gaan inpakken en opruimen.
Het was een rare zomer, die voorbij is gevlogen. We hebben lang gewacht op warme lange zwoele zomeravonden, maar helaas.....
Toch hebben we genoten en kijken we terug op een fijne tijd. 
Challenges:
Carlin's kaartenparadijs,  #37, Alles mag. 
Unicorn Challenge,  #68, Alles mag. 
4SCB, #47, Retro (de kleuren en de motiefjes van het dp doen mij aan Retro stijl denken), 2de inzending. 
K&K, #Augustus, Transport. 2de inzending. 


25 opmerkingen:

  1. Superleuk deze "abraham" kaart Daphne. Leuk model in frisse kleurtjes en alles tip-top verzorgd. Hier in Brabant is het nog knap warm de afgelopen dagen. Thuis kun je misschien ook nog lekker genieten en inderdaad de weekenden. Vaart je man nog met het pontje of is dat ook voorbij?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor de Abraham! Altijd leuk dit kaartmodelletje.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Daphne,

    Vrolijk en zomers. "ABRAHAM" is er vast erg blij mee.

    Goed weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke, vrolijke kaart, daar zal de jarige vast om moeten lachen.
    Het is zeker geen warme zomer tot nu toe. Voor mij prima, ik kan niet goed tegen de warmte, maar voor veel mensen wel erg jammer. Misschien komt er nog wat warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart voor de Abraham. Mooie papiertjes en leuk modelletje.
    Wij hadden het er vanmiddag nog over dat we deze zomer nog maar 3 of 4 avonden buiten hebben gezeten. Jammer maar helaas.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart voor de jarige Abraham, geinig plaatje en zeker mooi papier. Dankjewel voor je lieve mail xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart voor de schoonvader van je zoon (of de vader van je schoondochter). Heel tof modelletje.
    En het weer was inderdaad anders dan we verwacht hadden he? ik had me gewoon voorbereid op een hittegolf. EN tot nu toe niets. Maar gelukkig maar, want ik word daar echt heel naar van...
    En zeker is het thuis ook altijd weer fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, hoi, Ik ben eens helemaal naar beneden gescrolled. De maand juli tot nu ben ik ook maar weinig online geweest. Veel geklust bij huis en af en toe een dag op de motor weg. Maar dit weekend ben ik alleen, ik had het druk maar mijn uitje met een vriendin gaat niet door dus kan ik morgen de hele dag aan de freubel. Maar nou je kaartjes. Het zijn stuk voor stuk pareltjes. Die met de scooter vind ik top. Je gebruikt allemaal leuke modelletjes. En dan Floor!!! Wat een schatje, die kon je ook echt niet terug laten gaan naar de fokker. En als ik het zo lees is ze in een warm nest terecht gekomen. Heel veel liefde en geluk gewenst met Floor! Ik ga weer verder. Tot gauw als je weer zin krijgt in bloggen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P.s. natuurlijk weer superleuk dat je meedoet met een 2e inzending;-)

      Verwijderen
  9. Heel gave kaart voor de Abraham, mooi model!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het Knutsels en Kadootjes blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En natuurlijk ook bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog. Inderdaad mooie retro patroontjes en kleuren op je papier!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartmodelletje.
    Leuk kaartje geworden.
    Bedankt om hiermee deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Daphne, erg leuk. Het was echt een rare zomer idd.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje voor Abraham, leuk model ook. Home sweet home is wel weer lekker toch? En als het weer niet meezit moet je er gewoon zelf wat van maken...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje Daphne
    jij hebt deze ook aan ons gestuurd ik vind het model ook erg leuk en mooi aangekleed!
    Wat gaat de tijd toch snel he, de vakantietijd al bijna voorbij voor jullie, hier hebben ze nog 3 hele weken!
    en ach thuis is immers ook fijn, wij zijn dit jaar niet op vakantie gegaan en dat vinden we ook niet erg, wij wonen wat dat betreft heel fijn en de natuur is hier elke dag anders, dus we genieten!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw kaarten met een verrassing vind ik altijd erg leuk! Mooi met de leeftijd en de stempels achterop. Heel persoonlijk zo.
    Hopelijk nog een paar zonnige weekenden. Succes weer met alles op de plek krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je hebt een prachtige kaart voor je jarige gemaakt.
    Ja het vliegt voorbij, onze vakantie is net begonnen maar temperatuur ging alweer dalen..ach we moeten het ermee doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk papier en plaatje daarbij nog het model een top kaartje. Het was idd een rare zomer ook wij zijn bezig met opruimen buiten veel planten zijn door het hoge grondwater verrot en die moeten er uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart! En nee.., ik kan niet zien dat je die op vakantie maakte. Ik zou dat niet kunnen hoor; altijd misgrijpen omdat je de juiste spullen niet bij je hebt...
    Ja, de zomer is heel anders dan vorig jaar. Dat hadden wij ook niet verwacht. Maar naar huis is ook weer fijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie vrolijke Abraham kaart!
    Super leuk model ook.
    Inderdaad handig dat je restjes kunt gebruiken, daar hebben we altijd heeeel veeel van:)
    Geniet van je camping life!!!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje én leuk modelletje!
    Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een grappige kaart voor de schoonvader van je dochter, mooi modelletje ook..Ik hoop dat jullie ondertussen thuis weer gewend zijn...Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk model. En het plaatje is goed gekozen voor een Abraham. Dank je wel voor je deelname bij The Unicorn Challenge. Succes met je inzending.

    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi geworden weer. Ja, inderdaad:het weer zat misschien niet mee, maar toch fijn dat jullie een fijne tijd hebben, mét zelfs tijd om mooie kaarten te maken !! A

    BeantwoordenVerwijderen