zaterdag 25 juni 2022

Uitdagingen met mijn moeder, #17

Even een kort berichtje van mij, mijn man, Jade en ik zijn onderweg naar Hamburg, weekendje weg. Vandaag shoppen,  morgen concert van Harry Styles🥰.......SPANNEND!!

Maar, vandaag is het de laatste zaterdag vd maand en dan laten mijn Moeder en ik onze uitdaging aan elkaar altijd zien. Via de app kreeg ik een leuk Linkje toegestuurd. Hoe ik de kaart verder zou maken stond vrij. 

Ik gebruikte de lievelingskleuren van mijn moeder,  blauw, groen en turquoise. En daarbij een vleugje roze.
Het is een dikke kaart,  de verrassing komt binnenin.....
Als je de kaart open doet ploppen er namelijk 2 flapjes omhoog. 
Ik moet altijd even denken hoe ik zo'n kaart verder voorzie van versiering. 
Deze keer koos ik voor het thema thee!!
Inclusief een zakje, zodat mijn moeder, terwijl ze de kaart bekijkt, kan genieten van een heerlijk kopje thee!!

Gaan jullie ook even kijken wat mijn moeder er deze keer van gemaakt heeft?

Wij rijden gauw verder, zijn nu ongeveer op de helft!!


15 opmerkingen:

  1. Oeh, wat heb je die gaaf gemaajt! Superleuk met het theethema!
    Veel plezier in Hamburg, dat gaat vast wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaart Daphne en door de kleurencombinatie is hij geknipt voor je moeder inclusief thee.

    Geniet van jullie weekend en de muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart weer. De kleurencombi is prachtig. Wauw, heel veel plezier bij Harry Styles en natuurlijk gewoon veel plezier met het weekendje weg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n mooie kaart voor je moeder Daphne, in deze frisse kleurtjes. Heel leuk model ook! Fijn geheel van gemaakt. En een goed weekend gewenst! Maar dat gaat vast lukken...
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, leuk dat je kaartjes er altijd een beetje anders uitzien door de kaartmodelletjes die je gebruikt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel verrassend Daph en inderdaad, hele mooie kleuren, een streling voor mijn ogen. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart!! Heel veel plezier in Hamburg.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart met een verrassende binnenkant Daphne. Heel mooi gemaakt in frisse kleuren. Veel plezier in Hamburg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje voor je moeder Daphne. Veel plezier in Hamburg dat is een hele rit!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh!!!!! Harry Styles. Ik vertelde het Willemijn en die is wel een beetje jaloers! Dat zal vast en zeker gaaf zijn!
    Net als je kaart trouwens. Wat heb je dat mooi gedaan! ik las bij je moeder dat het heel precies komt. EN dat is jouw perfect gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, hele mooie kleuren en een gaaf model. Wat heerlijk dat jullie een weekendje weg zijn, heel veel plezier morgen bij het concert.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend model Daphne, het papier is prachtig en wat een leuk thema! Heel veel plezier met z’n allen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, Daphne
    Volgens jouw moeder was het model iets moeilijker dan het eruit zag, maar ook jou is het supergelukt en die kleurtjes zijn fantastisch net als het theegebeuren binnenin
    Fijne tijd in Hamburg!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk met het theezakje erin!
    Hebben jullie een fijn weekend gehad? (Misschien staat het in je volgorde berichtje. Ik ga even verder kijken ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bijzonder kaartje! En ik ben benieuwd hoe het weekend en het concert was. Blijkbaar was je zo van Harry onder de indruk dat je het kkt over het hoofd hebt gezien :-)
    Ik lees je concertervaringen nog wel op je blog, denk ik.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen