donderdag 1 december 2022

2 Kerstkaarten ('22-53&54)

Gisteren heb ik heerlijk een paar uur in mijn nieuwe knutselkamer doorgebracht!! Ik maakte maarliefst 5 Kerstkaarten waarvan ik er nu 2 laat zien:

Ik vertelde het al eerder, ik kocht bij Action een nieuw papierblok, met Gnomes!!
Ik ben verliefd op Gnomes, dus dit blok kon ik echt ECHT niet laten liggen. 
Ook kocht ik een blokje waarin voorgestanste figuurtjes zitten en combineerde die 2 voor deze kaart. 
De 2 Gnomes heb ik verhoogd op een achtergrond geplakt wat lijkt op een sneeuwlucht.
Hier en daar nog wat sterretjes geplakt en de tekst maakt het af. 
Ik maakte meteen nóg een kaart, want ik had nog 1 Gnomes van dit setje over. 
Deze keer maakte ik een label waar ik de Gnomes ook weer verhoogd op geplakt heb. 
Dit label zit met een brad op de kaart en kan je opzij schuiven, dan komt er nog een label tevoorschijn:
Hierop staat een leuke tekst.
De tekst "I be Gnomes for Christmas" past goed bij het huisje wat de Gnomes vast heeft. De raampjes van dit huisje heb ik een laagje Glossy gegeven, zo lijkt het licht dat brand nog echter. 
De tekst maakte ik in Word en printe het uit. 
Op rood glimmend ribbelkarton gemat en dat op de kaart. 
De andere kaarten die ik gisteren gemaakt heb laat ik later zien.

Dinsdag heb ik een kerstboom gekocht, we gaan binnenkort de Kerst in huis halen, gezellig!!
Maar nu eerst 3 dagen werken.
Challenges:
52 WTC, Maandchallenge, Laat je inspireren door het dp.
De Egel, #152, Sterren (ik link de 1ste Kaart van dit bericht)
Peace on Earth  #28, Alles mag.
CHNC  #622, Alles mag. 








30 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt. Mooie plaatjes zijn dat zeg. Te schattig gewoon.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou jij laat ons goed zien dat je geinspireerd bent door je TE schattige designpapier.
    Wat een leuke kaartjes en ja gnomes zijn niet te weerstaan toch.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging, laat je inspireren door het designpapier.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten Daphne
    Met als blikvanger de gnoome, erg mooi gemaakt !
    O gezellig de kerstboom, wij hebben ons huisje al versierd met gekleurde lichtjes, een kerstboom hebben we geen plaats voor...
    Werkse met plezier
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt, ik vind ze ook zo te leuk die gnomes.
    Mooie binnenkomer zo in je nieuwe hobbykamer, heerlijk is dat he.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke feestelijke kerstkaarten Daphne. Dit blok kon ik ook niet laten liggen *bloos* en nu ik jouw mooie kaarten zie ben ik daar blij om.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is inderdaad heel leuk papier met de gnomes Daphne.
    Je hebt er twee hele mooie kaartjes mee gemaakt!
    ps Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe hobbykamer?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaarten, Daphne! En ik kan me voorstellen dat je verliefd bent op die leuke kabouters.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging, succes!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt met het gnomepapier en de gnomes Daphne! Bij mij zijn de gnomes ook favorieten. Kreeg gisteren de stempel van Mrs Gnome binnen. Zo leuk! Je knutselkamer ziet er super uit. Nu maar hopen dat je alle spulletjes terug kunt vinden. Na mijn laatste opruimwoede een paar maanden geleden ben ik nog steeds dingen kwijt. Ze zijn er wel......... maar waar???
    Fijn weekend en werk ze,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk deze kaarten, ze zijn ook schattig de gnome's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke gnomes heb je gekocht. Dat DP is echt gaaf!
    Je hebt er superleuke kaartjes mee gemaakt. Je hebt je draai dus al gevonden in je nieuwe knutselkamer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wát 'n leuke kaarten heb je met dit mooie papier gemaakt Daphne. Dat kun je zéker niet laten liggen als Gnoom fan! 😉 Supergaaf!
    Fijne avond en werk ze.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten maakte je met de gnomes, het dp heb ik gezien maar het blokje met de gnomes niet. Handig als dat zo bij elkaar past. Je nieuwe knutselkamer en nieuwe slaapkamer zijn fantastisch geworden, heel veel plezier ermee.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh heerlijk, he op je eigen knutselkamer . EN daar komen dus mooie kaarten van. Heel leuk de gnomes. Ik heb het blok ook. Heel gaaf.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gnomes doen het altijd goed op de kerstkaarten. Erg leuk deze twee.
    Je nieuwe knutselkamer ziet er super uit!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaarten heb je in je nieuwe knutselkamer geknutseld!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaarten! Ik ben ook dol op die puntmutsers, ze maken je kaarten zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O, wat zal dat heerlijk hebben aangevoeld na weken van werken en klussen en in de rommel zitten... Weken? Misschien wel maanden, bedenk ik me nu!
    Wat past alles leuk bij elkaar als je zo'n blok koopt en je kunt achter elkaar door als je alles bij de hand hebt.
    Leuk hoe je alles 'gemat' hebt, dat geeft een pittig accentje!
    Fijn weekend en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je leuke kerstkaarten gemaakt. Het is vast fijn om kaarten te maken op jouw eigen, nieuwe knutselplek.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben je lekker bezig geweest met de gnoms! Ik vind ze ook helemaal te gek! En liefst 5 kaarten. Gezellig dat ze allemaal meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaartjes heb je gemaakt voor de Challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaartje heb je op je nieuwe hobbykamer gemaakt Daphne.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je met de schattige gnomes hele leuke kaarten gemaakt Daphne, die hobbykamer van jou inspireert je goed xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo Leuk je kaarten en ook die gnomes. Mag ik vragen welke blok het is?
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het papierblok heb ik eindelijk gevonden, dat met de uitdrukplaatjes, (ook in de Action?) geen spoor hier 🙄 Hele leuke kaart heb jij er mee gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke kaarten met je gnomes, duidelijk goed geïnspireerd door het dessinpapier!
    dankjewel voor je deelname aan onze challenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat herken ik dat het soms moeilijk is om iets te laten liggen. Maar de kaartjes zijn leuk geworden met het nieuwe blok. Benieuwd wat je nog meer laat zien. Dank je wel voor jou bijdrage aan de sterren uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen