vrijdag 31 maart 2023

Paasgroetjes.

Zaten we gisteren nog volop in de Kerst,  vandaag is het ineens Pasen op mijn blog. 

Al een poos geleden kocht ik een stans waarmee ik een vogelhuisje kon maken en daarmee maakte ik dit weggevertje voor Pasen:

De basis heb ik uit dp gesneden,  niet te druk, maar wel met een mooi printje. 
Kijk hoe schattig, het deurtje🥰
Voordat ik het huisje in elkaar heb gezet heb ik een tekststempel erop gemaakt. 
"Paasgroetjes", dat vond ik wel toepasselijk.
Want als je goed kijk zie je door de raampjes dat ik het huisje gevuld heb met paaseitjes. 
En vogelhuisje mèt eitjes, hoeveel meer voorjaar wel je hebben😉
"Hallo Lente" is ook een stempel en past goed bij de kleine bloemetjes (gemaakt met een pons)
Toen alles maart mijn zijn was kon ik het dak erop lijmen.
Het was wel een gepriegel, dit huisje in elkaar zetten, maar ik vind het wel heel leuk voor een kadootje/weggevertje.
Challenge:
2 Sisters, #72, Lente of Pasen, 2de inzending. 


23 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Daphne, goede keuzes van papier en erg leuk gepimpt…jammer dat ik niet in je buurt woon 😇

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hier in blogland vliegen we van hot naar her... heerlijk is dat toch alles kan en mag.
    Wat een lief hujsje...schattig papier heb je ook gebruikt.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh hij is top je gevuld vogelhuisje, knap gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk huisje, een geweldig cadeautje met de paaseitjes erin! Dat dak vind ik helemaal geweldig met die mooie dakpannetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk huisje. Gaaf om weg te geven en te krijgen. Fijn dat me kaartje is aangekomen en dat je hem leuk vond.

    Fijn weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe paascreatie. Daar ga je mee scoren!🐣

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig huisje en dan ook nog gevuld met lekkere paaseitjes. Zonde om weg te geven.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! En zo te zien kon je het huisje nog buiten fotograferen ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! En een heerlijke weggever met de paaseitjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk cadeautje! Je hebt precies het goede papier ervoor uitgezocht. Het deurtje is heel schattig, maar de bloemetjes staan er ook zo lief op, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne,
    Wat een super leuk cadeautje. Echt heel erg leuk gedaan. het papier staat erg mooi. Tekst erbij maakt het helemaal af.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat 'n prachtig lentehuisje heb je gemaakt Daphne, supergaaf en heel leuk gedaan! Wat 'n mooi cadeautje om te krijgen. 🥰
    Fijn weekend!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi cadeautje om weg te geven!Heel leuk kaartje!
    Leuk dat je meedoet, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke creatie, Daphne
    Mooi gemaakt dat vogelhuisje en als bonus nog gevuld met chocolade eitjes, SUPER!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan Daph. Het is een lief huisje.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En of dit een leuk huisje is Daphne.
    Leuk idee ook om er paaseitjes in te doen.
    Super gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is een prachtig huisje geworden, en zeker een mooie weggever.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig nestkastje.
    Ik veronderstel dat je dit laat deelnemen aan onze 'N' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Er werd wel gelinkt op ons challenge blog, maar op jouw blog vind ik er niks van terug en dat is ook wel nodig voor een geldige deelname.
    Graag nog even aanpassen aub.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat deze blogpost een oude is van in maart.
      Helaas kan die niet deelnemen.
      Bekijk je post nog eens, er is vast iets fout gegaan.

      Verwijderen