zondag 28 mei 2023

Voor 2 blogvriendinnen

Vorige week maakte ik 2 kaartjes voor blogvriendinnen die wel een kaartje verdiend hebben. Soms lees je een bericht en blijft dat in je hoofd zitten. Een kaartje sturen om te laten weten dat je aan iemand denkt is dan wel het minste wat ik kan doen. 

De eerste ging naar Sarah en haar kinderen.
Vorige week heb ik een bericht gelezen op haar blog waar ik stil van werd. 
De keuze voor de zonnebloemen op de kaart maakte ik nadat ik het blog gelezen had, die MOESTEN erop. 
Het dp komt uit een klein blokje wat ik kocht bij Action. 
De tekst zat in een blokje, wat ik ook kocht bij Action, met Vellum teksten, maar omdat het niet zo goed leesbaar was op het 3hoekige dp heb ik het eerst op wit geplakt en toen uitgeknipt. 
De 2de kaart ging naar GerJanne.
Ook haar wilde ik laten weten dat ik veel aan haar denk. 
Ik gebruikte dezelfde sketch maar maakte toch een hele andere kaart dan de 1ste.
De vlinders gestempeld en daarna uitgesneden met bijbehorende stansjes. 
Daarna gaf ik ze kleur met aquamarkers. 
Het lijfje van de vlinder is een lang gerekte druppel 3D paint.

Vandaag heb ik lekker gewerkt. 
Het was rustig op de afdeling en daarom had ik extra tijd voor een praatje met de patiënten.
Best eens gezellig. 
Challenges:
TSOT, #607, Sketch. (Kaart voor Sarah)
D Egel, #163, Driehoekjes en Vellum. (Kaart voor Sarah)


15 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaarten, duidelijk met heel veel liefde gemaakt. Jij hebt het hart op de goede plaats Daphne.
    Wat fijn dat je wat meer tijd aan de patiënten kon besteden, dat wordt vast enorm gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 hele mooie kaarten. Altijd fijn als er meer ruimte is voor persoonlijk contact op de afd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag is het twee geleden dan ons leven en vooral dat van Aranka helemaal door elkaar geschud is. Vanochtend werd ik echt wakker met een grote pijn in mijn hart en de vraag " Gaat ze weer de oude worden? ". Maar we moeten geduld hebben en er blijven in geloven, maar dat is niet makkelijk. Wetend dat er mensen aan ons denken, doet zo veel deugd. Ik heb de kaart nu al gezien op je blog en dat geeft nu steun en straks al ze hier arriveert gaat ze nog eens steun geven. Bedankt en de zonnebloemen is een perfecte keuze! 🌻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oja... En natuurlijk verdiend GerJanne ook een kaart. Ik leef ook erg met haar mee. Het groen vind ik een hele goede keuze voor haar. 💚

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Daphne, het zijn twee warme kaarten en niet alleen door hun uiterlijk! Ik heb je al bericht gedaan dat ik hem ontvangen heb en dat doet goed. Dat er mensen aan je denken in een moeilijke tijd geeft steun. EN die voor Sarah met de zonnebloemen vind ik een plaatje! De mijne wordt goed bewaard. Ik heb hem mijn vader ook laten zien en hij vond hem heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes met deze sketch. Prachtig gemaakt voor degenen aan wie je denkt in een moeilijke tijd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten, idd ik had ook beiden genoteerd om iets voor te maken, eentje was onderweg en nooit aangekomen....en de andere moest nog, ik krijg ineens een aantal rouwkaartjes te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n mooie opbeurende kaarten heb je gemaakt Daphne. Geeft altijd een goed gevoel bij de ontvanger... Mooi gedaan zo. En 'n keer een praatje kunnen maken, doet ook goed! 🙂
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi warme lieve kaarten, Daphne
    En inderdaad heel erg gewaardeerd!
    Met onze hobby kun je op deze manier mensen wat opbeuren!
    Wat fijn dat je zo fijn hebt mogen werken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten met een lieve insteek gemaakt Daphne. Dat heb je mooi gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie warme kaartjes.
    Ze zullen troost bieden aan wie het nodig heeft.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaarten zeg. Prachtig gedaan. Leuke sketch ook. Prachtig. De ontvangers zijn er vast heel blij mee.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 Prachtige kaarten met deze leuke sketch.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaarten heb je gemaakt. lief dat je kaarten stuurt in moeilijke tijden, dat is altijd fijn en troostend. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel uitdaging! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen