donderdag 28 maart 2024

Kerstkaarten ('24-12,13,14&15)

Goedemorgen deze vroege morgen. Misschien hadden jullie het al bedacht, het was natuurlijk ook te verwachten, maar vandaag laat ik een serie kerstkaarten zien die ik met mijn nieuwe verslaving "One Sheet Wonder" stempelen heb gemaakt.  In dit bericht vertelde ik jullie hier voor het eerst over. 

Kijk nou toch eens hoe leuk. 
De kaarten zijn hier al gemat op rood en op een witte basiskaart geplakt, maar je kan nog wel zien hoe het A4-tje gestempeld is. 
Ik gebruikte Kerststempels en stempelde met rood, verschillende groen tinten en geel/goud achtige inkt. 
Uiteindelijk koos ik ervoor om "kerstballen in de takken te hangen".
Hier heb ik goed over nagedacht want nu kom ik de kaarten dus niet meer draaien, want kerstballen op z'n kop is natuurlijk geen gezicht. 
Maar het pakte uiteindelijk heel goed uit. 
Hier en daar ook nog wat plakpareltjes geplakt, voor wat extra bling bling. Het is tenslotte Kerst.
Op alle kerstballen heb ik matgroene pearldrops gezet. 
Op alle 4 de kaarten dezelfde tekst, die ik heb gestempeld met rood. 
Daarom de rode mat, dat vond ik het mooist. 

Ik heb nog véél meer ideeën voor het "One Sheet Wonder" stempelen, maar helaas voor jullie kan ik die niet delen, GerJanne reageerde laatst op 1 van mijn berichtjes dat ik op moest houden met goede ideeën, ze kon het niet meer aan en haar to-do lijstje werd te lang als ik maar ideeën bleef spuien. 
Challenge 
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart 






19 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit ook weer plaatjes van kaarten geworden...En hier staat ook zo.n mooie ONE SHEET WONDER!!! Heel erg bedankt!!
    Goed paasweekend, bedankt dat je vandaag weer een kaartje laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal top deze kaartjes, ben ook gaan kijken naar het filmpje. Ook deze kaarten zijn zo leuk gemaakt en yes het staat ook op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaarten en een leuke techniek. Mijn to-do lijstje wordt ook heel lang!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, deze zijn gaaf Daphne, heel goed bedacht en mooi uitgevoerd!
    Haha, ja houd jij maar lekker je ideeën voor jezelf 🙃🤪

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne,
    Wauw wat zijn deze gaaf. Het is echt zo leuk dat one sheet wonder. Zo leuk bedacht. Mooie kleuren ook.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaarten Daphne
    En ja ja ik ben er ook mee besmet, gisteravond een poos zitten stempelen en het is toch wel een dingetje om het precies goed te krijgen, maar wat is het leuk en ontspannend
    Dank je wel voor de inspiratie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ja dat "probleem" herken ik ook sinds het bloggen, zoveel leuke ideeën. Maar dat houdt ons jong toch? Goed voor de hersentjes hihi. Je hebt een mooie serie gemaakt met je one sheet wonder stempelen Daphne. De mogelijkheden zijn volgens mij oneindig.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha die GerJanne en jij bent natuurlijk een zeer volgzaam type en luistert meteen naar haar.
    Maar wat zijn deze weer leuk Daph, ik kijk er altijd naar als je ze maakt maar dan dringt het niet zo tot me door en hier ziet het er meteen heel anders uit. Ze zijn ontzettend leuk.
    Ga maar gewoon door hoor met ideeën spuien, ik kan het wel aan en ik ben veel ouder dan GerJanne ik doe gewoon niet meer mee als ik er geen zin in-in heb.
    Kus van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooie set kaarten met deze techniek.👍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaha, klopt helemaal dat ik dat schreef. Zulke leuke ideeen die ik dan zie en dan gaat het ontzettend kriebelen en bruisen! Fijn dat je zo'n volgzaam type bent (ik zei het niet, he??)
    Deze kaarten zijn ook weer helemaal geweldig! Ik ga het toch ook eens met kerststempels proberen! 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom maar op met alle ideeën ......
    Heel leuk Daphne !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze zijn ook weer geweldig! blijf maar strooien hoor met al die ideeen, zie ze graag en heb er al een aantal gemaakt van je. Loop achter met proberen maar dat komt vanzelf een keer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahaha ga maar gewoon door met je goede ideeën.
    deze serie is ook super....
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk, zijn het er maar liefst 4! Lekker bezig, Daphne! Van One-sheet-wonder stempelen had ik nog nooit gehoord, je vorige berichtje daarover had ik gemist. Maar inderdaad een goed idee voor op het lijstje. En gewoon lekker doorgaan met goeie ideeën hoor :-) dan maar een langer to-do lijstje.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai mijne frak zeggen ze hier bij ons, zo veel mooie kaartjes!
    Bedankt ook voor het mooie kaartje dat ik van jou mocht ontvangen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je gaat al een heel voorraadje bij elkaar gesprokkeld hebben tegen dat het zover is. Leuk, want dan hoef je je niet meer te haasten in december ! Liefs, A

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahaha ... zo leuk al die ideeen ... en ik maar zakjes met tijd vragen ... voor m'n verjaardag, voor moederdag en met sinterklaas ... ;-)
    Heel leuk effect geeft dit. Ik heb dit wel eens gedaan met een kaart uit een oude atlas. Ook vier kaarten van gemaakt op deze manier.
    Deze kaarten vind ik echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen