zaterdag 22 februari 2014

CAS kaart voor mijn moeder

Afgelopen donderdag was mijn moeder jarig!!
"Ja hoor", dacht ik, "heb ik weer geen kaart gemaakt....."
Ja, ik had nog wel wat op voorraad, maar aangezien mijn moeder ook kaarten maakt en een eigen blog heeft (Marja) en ook nog eens regelmatig op mijn blog kijkt, kon ik natuurlijk niks uit mijn voorraad gebruiken.
Ik had dus "kaarten-maak-stress" want op dit moment ben ik heel erg druk door de weeks en knutsel ik weinig tot niet!! (ook wel te merken, want hier ik bloggersland kom ik ook weinig bij jullie kijken)
Ik dwaal af, de kaart:
Ik nam een witte basis kaart.
Die heb ik voor de helft in mijn embossing "muziek nootjes" folder gedaan en door mijn BigShot gehaald (op de foto slecht te zien)
Daarna een stukje blauw karton erop geplakt en daarop de letters HOERA, die ik uit een oude kaart heb geknipt (mijn moeder is heel druk met een recyclen van Kerst Kaarten, kijk maar eens op haar blog, daarom vond ik het leuk om ook een kaart te recyclen voor haar verjaardag)

Ik had hem op tijd af, postzegel erop en hop hop, op een drafje naar de brievenbus.
Donderdag is hij veilig en wel aangekomen en zo was iedereen weer blij ;-)

Fijn weekend, ik ga vandaag weer eens een rondje langs jullie blogs maken!
Liefs, Daphne

6 opmerkingen:

  1. Toch vind ik, ondanks de stress, dat je kaart erg leuk is geworden!
    Doe je ook mee met mijn winactie?
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Daph, dat is nog eens leuk om te lezen. Ik heb die kaart een paar keer in mijn handen gehad en gekeken hoe je die letters toch had gemaakt., geen idee gehad dat je ze uit een "oude kaart" gehaald.
    Leuk is dat soms hè.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je voor je moeder ook een recycle kaart hebt gemaakt. Het is niet te zien dat het een haastklus was hoor. Ik vind hem erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    mooi deze kaart en wat leuk dat een kaart zo een "tweede"leventje krijgt!
    Van harte nog met je moeder!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne,

    Ik heb je blog ook gevonden :) De vorige keer dat ik het probeerde wilde mijn pc niet ;)
    Je maakt echt super leuke kaartjes.

    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen