zaterdag 7 februari 2015

Serie Kaarten, deel 3

Vandaag laat ik jullie het laatste deel zien van de serie kaarten die ik heb gemaakt.
Hoe ik deze kaarten heb gemaakt lees je in mijn vorige 2 berichten.
Deze kleur vind ik zelf toch wel erg mooi.
Roze, met rood en wat paars en geel erbij.
Het woord Happiness heb ik gemaakt met Modelling Pasta.
Bij de Wibra kocht ik een ijzeren hart waarin de tekst "Happiness is home made" uitgesneden is.
Dit hart is heel goed te gebruiken voor Modelling Pasta.
Ik plakte de rest van de tekst af met papier en daarna kon ik het woord Happiness gebruiken.
Heel erg mooi en een goedkope oplossing voor het gebruik van Modelling pasta. Zo kun je mooie woorden maken voor op je kaarten scraps of canvas doeken.
Hier de blauw, groene variant.
De vogeltjes zijn gestempeld en het hartje maakt dat je de kaart kan gebruiken voor bijvoorbeeld Valentijnsdag.
Op deze kaart maakte ik met Modelling Pasta het woord Happy.
Dit woord maakte ik met een plastic mal, die je kan gebruiken om op een kopje cappuccino met cacao poeder een woord te maken.

Zoals jullie lezen, ik ben altijd op zoek naar vooral GOEDKOPE oplossingen om lekker te kunnen knutselen!!

Met deze kaarten doe ik mee aan de volgende challenges:
www.cardsandscrap.nl (Gebruik vogels op je creatie)
www.anreda.blogspot.nl (Valenijn zonder rood)

Fijn weekend allemaal.
Liefs, Daphne

16 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat zijn ze weer mooi. Prachtige kleuren.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, ik vind alle kleuren erg mooi. Je zal dit maar in je brievenbus vinden.
    Ik heb je trouwens via Facebook een pb gestuurd met de link naar het patroon van de harten mandjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig Daphne en wat ben je weer vindingrijk geweest met het ijzeren hart. Super leuke kaarten zijn het geworden. Je moet vaker van die series maken. Ze zijn erg mooi en handig om een stapeltje op voorraad te hebben ;-). Fijn weekend.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartjes weer!
    Je hebt die letters ook mooi gemaakt zeg.
    Ben benieuwd naar welke leuke winkeltjes je binnenkort in Zwolle gaat :)
    Wie weet lezen we het hier!
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en leuk met de vogeltjes. Bedankt voor de uitleg van die letters en modelling pasta. Die pasta ken ik nog helemaal niet.
    Daaaggggg, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie hekkensluiter Daphne!! Mooi zoals je de cirkels hebt gemaakt, en ja een beetje op een creatieve manier naar het materiaal kijken scheelt je heel wat geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GAAFFFF...leuk dat je mee doet met de challenge op de blog van Anreda.
    Bedankt ! Nu maar duimen draaien *lol*

    Groetjes, Erna (www.anreda.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Daphne,
    leuk he dat je bepaalde dingen zo goedkoop kan oplossen,
    wel een superleuk idee, met die modelingpasta!
    Prachtige serie in geweldige kleurtjes!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaarten!! En wat een goede tips weer voor de modelling paste!Top! Dank je wel!!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje meis wat heb je prachtige kunstwerkjes gemaakt van je kaarten!! Ik kan er niet eentje uitkiezen die mijn favoriet is, ze zijn allemaal zo mooi! En zo inspirerend die ecoline, ga ik ook eens proberen :) Leuk hè dat bloggen? Dikke knuf xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi! Echt leuk bedacht!
    Fijne dag! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes Daphne!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is echt heel mooi Daphne!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je ziet gewoon hoeveel plezier je aan het maken van deze kaartjes gehad hebt. Heerlijk al die verschillende materialen en technieken.

    BeantwoordenVerwijderen