zondag 19 februari 2017

Jarig buurmeisje

Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht.
We hebben een "normale" dag gehad, met een klein gouden randje.
Er moest natuurlijk gewoon gewerkt worden die dag, maar 's avonds hebben we lekker gekookt, met als afsluiting een heerlijk feestelijk nagerecht.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor mijn buurmeisje heb gemaakt:
Het idee van de kaart heb ik van sandie.
Zo leuk om te maken, want er zit een schud gedeelte in verwerkt en de kaart kun je op veel leuke manieren "aankleden".
Voor de voorkant gebruikte ik een stempel van een meisje.
Die kleurde ik in met mijn alcohol markers.
Een leuk achtergrond papiertje (action) en een lintje, veel meer wilde ik niet doen, omdat de afbeelding dan goed opvalt.
Ik gaf het meisje een donker kleurtje, want Chelsi, ons buurmeisje, komt van de Filipijnen en heeft dus zelf ook zo'n mooi kleurtje! (details☺)
 In de binnenkant stempelde ik de achterkant van het meisje en kleurde die op dezelfde manier in.
Goed opletten dat je dezelfde kleurtjes gebruikt, anders klopt het niet (alweer details!😉)
Rechts het schudgedeelte, waarin ik bloemen, hartjes en sterretjes gebruikte als schud materiaal.
 Daarachter de naam van mijn buurmeisje en haar leeftijd!
Vijf jaar alweer, waar blijft de tijd?!
Natuurlijk gebruikte ik voor de letters en de hartjes het zelfde papier als wat ik gebruikte als achtergrond.

 Lastig om deze kaart goed en duidelijk op de foto te zetten, maar op het blog van Sandie staat een filmpje waarin ze laat zien hoe je deze kaart maakt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
K&K: Persoonlijk (naam en/of leeftijd)
Scrapping 4 Fun: Anything Goes
Addicted to Stamps: Use a Number
De Egel: Hartjes (2de inzending)



Dan nog een super leuk blog, waar ik altijd met veel plezier een bezoekje op breng en veel inspiratie vanaf haal.....Atelier Valerie
Ze bestaat 5 jaar en heeft een leuke give away!!

22 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje voor Chelci en ik kwam tot de ontdekking (bij het opruimen) dat ik ook nog twee van deze dametjes heb liggen, dus je geeft me weer inspiratie.kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig en persoonlijk kaartje heb je zo voor de jarige gemaakt, Daphne. Wat zal ze daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je met aandacht voor alle details (hihi) deze kaart voor jullie buurmeisje hebt gemaakt Daphne. Dat schudgedeelte maakt het natuurlijk helemaal speciaal, mooi hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!
    Echt helemaal mooi voor een meisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps nog ingelogd met mijn 'werk' mail...
      Dus fijn weekend!
      Groetjes, Rensina

      Verwijderen
  5. Hihihi... Deze wordt een treffer bij je... Zo blij dat ik je inspiratie gaf. Je doet er echt wat mee. Maar zo zie je weer dat één idee zoveel mogelijkheden heeft. Mooie kaart idd. Wat was haar reactie daarop?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje heb je voor je buurmeisje gemaakt Daphne, daar zal de jongedame zeker blij mee zijn! En wat een productief weekje heb je achter de rug! Ik heb het deze week wat druk gehad waardoor ik nu wat aan het 'inhalen' ben :) Ik zie hier veel moois en hoop dat jullie een mooie viering hebben gehad?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje met persoonlijke twist. Leuk!
    Wat geeft dat schudgedeelte toch een leuk effect.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en heel leuk idee om zoiets te maken. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier wordt jouw buurmeisje erg blij van. Een kaartje vol verrassingen. Leuk gedaan, Daphne. Het Snoesje blijft up to date.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OH!! Ik vind hem helemaal gaaf! Wat een leuk model en wat heb je het mooi gekleurd! ZO leuk, van die persoonlijke kaartjes! Ik houd ervan!
    Dank je wel dat je meedoet aan onze challenge van de Egel (op de valreep) en aan Knutsels en Kadootjes (bijna als eerste) ;-)!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie vrolijke kaart voor je buurmeisje. Een leuk model zo ook met het schudgedeelte. Prachtig! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne,
    heel leuk dit kaartje met een dubbel gedeelte,
    prachtig gemaakt!
    Ook zo leuk dat je het popje zo toepasselijk hebt ingekleurd!!!
    Daar zal het buurmeisje blij mee zijn!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tsjonge, jij was er op tijd bij! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Met zoveel te zien. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Daphne
    Wat een superlief en persoonlijk kaartje voor je buurmeisje en die kleine meisjes vinden zo'n schudgedeelte altijd erg leuk.
    Bedankt voor je deelname bij ATSC.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt Daphne om mijn foto te delen ...
    Ik kom veel te weinig bij jouw op bezoek ...
    Met dit lief kaartje zal een meisje heel blij zijn ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awesome.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi,
    beautiful work, I like your colors and digi is sensational.
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card, love the shaker in the card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Daphne, your card has really a special and wonderful look. Thanks for joining us at Addicted to stamps Challenge, Alma

    BeantwoordenVerwijderen