woensdag 15 februari 2017

One Layer

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn vraag over het embossing poeder.
Ik gebruikt inderdaad een (zelfgemaakte) buddy.
Mijn moeder heeft hem gemaakt, maar ik denk dat we het eens moeten proberen met babypoeder.
Er zit nu maizena in, maar dat werkt dus niet (zo goed)
Ik hou jullie op de hoogte.

Aanstaande vrijdag kennen mijn man en ik elkaar 29 jaar.......
😕
29 Jaar.......ik durf het gewoon niet hardop te zeggen....pfffff.

In al die jaren hebben we genoeg meegemaakt, leuke, fijne, mooi, verdrietige en vervelende dingen.
Wat we geleerd hebben is dat we een ontzettend goed setje zijn, want, na al die jaren en gebeurtenissen blijven we steeds weer dicht bij elkaar!!

Aanstaande vrijdag krijgt mijn man een kaart van mij, met in de kaart een mooie, persoonlijke boodschap, speciaal voor hem geschreven!!
Op een witte basis kaart drukte ik een tekst af, die ik op de computer heb gemaakt.
Daarna stempelde ik een grote peer, naast de tekst.
Deze peer kleurde ik in met ecoline, geel, groen en rood.
Goed laten drogen en binnenin schreef ik (omdat ik dat persoonlijker vind) met de hand een mooie boodschap voor mijn man (en voor mijn man alleen, dus lekker geen foto voor jullie, hihi.

Ik denk dat iedereen het fijn vind om te horen (lezen) hoeveel je voor iemand betekend!
Af en toe vind ik het nodig om eens extra lief te zijn, gewoon omdat iemand dat zo dik verdiend!!


Challenges:
 Less is More, "one layer card".
Scrapping 4 fun, "Love, Friends, Valentine, Wedding"

26 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met de 29 jaar houden van. Wees er ook trots op. Overal is er wel eens wat, maar als je er samen voor gaat is geef dat ook rust. Je kaartje is een leukert. Prachtig ingekleurd. Ga lekker door met genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat een leuke kaart voor deze bijzondere gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh I love this card, Stunning!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast gefeliciteerd Daphne. Fijn toch dat jullie zo'n goed koppel vormen. Een hele leuke originele kaart heb je voor je man gemaakt en wat zijn die kleurtjes ecoline mooi op die peer. Ik vind 'm gaaf, ga je nog iets leuks doen op de dag zelf?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig evenals de tekst. Wat kan one layer toch mooi zijn, nu ligt alle nadruk op de afbeelding. Vaak is less more, maar is 2 een geluksgetal ;-)
    In liefde wens ik jullie nog minstens 29 jaar samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig evenals de tekst. Wat kan one layer toch mooi zijn, nu ligt alle nadruk op de afbeelding. Vaak is less more, maar is 2 een geluksgetal ;-)
    In liefde wens ik jullie nog minstens 29 jaar samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi gebaar, ook als je al 29 jaar (!) bij elkaar bent. Ik vond (bijna) 24 jaar al veel, haha. Das best lang, als je er zo even bij stil staat. Maak er een mooi momentje van en nog heel veel gelukkige jaren samen toegewenst! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh.....Daar was die kaart voor. Wat is hij mooi en wat een mooi, lief verhaal schijf je hier. Ik ben trots dat we die 29 jaar met jullie hebben mogen meemaken met alle ups en don. En je weet dat ik nog steeds dat beeld op mijn netvlies heb staan hè, jij met die boerenkiel met dat grote konijn achterop enz.
    dikke kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful and fun card - and big congratulations on your 29th anniversary! I love this design with the restrained palette of shades of green really letting the sentiment stand out. I'm not sure what the "opposites" element is for our challenge, but a fab card anyway! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je voor je man gemaakt. Wij zijn dit jaar 29 jaar getrouwd en al 35 jaar bij elkaar. (Ik was 13) We hebben ook het nodige meegemaakt en nog steeds zijn we dikke maatjes. Iets wat goed is moet je koesteren. Dat heb je zeker gedaan met deze kaart.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 29 jaar!!!? Wat mooi voor jullie dat door alle moeilijke tijden jullie toch mooie herinneringen hebben om op terug te kijken. Mooie kaart, mooie verhaal, en bovenop een mooie hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey,
    beautiful work, I like your colors and digi is sensational.
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lovely card although not sure how it fits

    thanks for joining us at less is more this week

    jen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Daphne
    Gefeliciteerd met jullie 29 jaar samen zijn en maak er samen een mooie dag van, je kaart voor je man is supermooi en heel origineel......koester al die mooie jaren samen en ik wens jullie nog heel veel mooie jaren samen toe!
    Wij zijn dit jaar in augustus 29 jaar getrouwd en 31 jaar samen....de tijd vliegt!
    Je serie valentijnskaarten zijn ook prachtig allemaal en je haakwerk vind ik zo knap, mijn handen kunnen dat niet helaas.
    Ik wens je een heel fijn weekend toe.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous colouring and I like the mix of fonts but not sure where the opposites are for our challenge.
    Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie betekenis volle kaart.
    Een antwoord op je afwasvraag.
    Als ik er aan denk dan was ik ze met de hand maar meestal belanden ze toch in het machien. De verf blijft goed maar na lang gebruik brokkelt het met beetjes wel wat af. Lang bedoel ik jaren... Als het dan echt niet meer mooi is, schilder ik opnieuw. De theepot doe ik altijd met de handen en is nog steeds intact.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart en voor een prachtige gelegenheid ook. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig. Gefeliciteerd en nog minstens 29 mooie jaren erbij voor jullie!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Daphne,
    wat fijn dat je samen met een man al zoveel jaar een houdenvanstelletje bent!!!!
    Heel leuk en toepasselijk is dit kaartje wat je super hebt gemaakt!!!!
    Ben benieuwd naar de reactie van je man!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd!
    Wat een schitterende peer op de kaart. Less is more ... ik houd ervan.
    Nog heel veel gelukkige en gezonde jaren samen gewenst!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh zo gaaf , de peer en de tekst! Gek he, dat zoveel jaar meteen klinkt alsof je oud bent. Is natuurlijk niet zo ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte proficiat met dat cijfer! Je maakte een heel mooie kaart, super tekst ook!

    BeantwoordenVerwijderen