zondag 14 januari 2018

Kaart

Bedankt voor de beterschaps wensen via mijn vorige bericht.
Het kwakkelt nog een beetje door, maar we hopen dat we het ergste gehad hebben!

Dit jaar ga ik mijn "blog-kalender" weer gebruiken.
Kaartjes sturen naar jarige volgers.
Dus heb ik weer veel kaartjes nodig en maakte, nav de sketch van DCL, de volgende kaart:
 Een schudkaart.
Vind ik altijd zo leuk om te maken.
 Ballonnen als schud materiaal.
De kaart heeft groen tinten en in combinatie met het goud vind ik het erg feestelijk.
 Vlindertjes "3D" opgeplakt, met een plakpareltje als lijfje.
Op deze foto is de kleur wat slechter, maar het schud materiaal wel goed te zien.

Met deze kaart doe ik graag mee met de challenge van DCL, #283 sketch.

19 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Daphne.
    Fijn dat het ergste weer achter de rug is. Hopelijk is ook kwakkelen ook snel over en is iedereen weer gauw helemaal de oude!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh fijn dat het ergste achter de rug is Daphne, allemaal veel vitamientjes eten en drinken en hopen dat het kwakkelen niet te lang duurt.
    Héél leuk gemaakt vind ik je schudkaart, lekker feestelijk met die glimmende ballonnetjes. Mooi die grasrand aan de onderzijde en die feestelijke vlinders erbij, geeft een voorjaarsgevoel vind ik ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schudkaart!
    Grappig met de ballonnetjes.
    Mooi met de goud accentjes.
    Hoop dat jullie snel allemaal weer fit zijn. Er moet lekker veel zon komen dan gaat het vanzelf.
    Ben alleen bang dat het er niet in zit, ik zie net sneeuw op het weerbericht. Brrr!😊
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het tij keert!
    Mooi kaartje. Leuk met de grasrand en alle andere dingetjes. Heel feestelijk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het ergste weer geweest is. Ik bedacht me nl later dat je vorige keer dat je man ziek was, met je zoon alles moest overnemen, maar die was ook ziek nu toch?! Pfff. Das lastig! Nou alles gauw weer op de been hopelijk!!!
    De kaart is erg leuk geworden. Gaaf met die ballonnetjes erin!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om er een schudkaartje van te maken, heel feestelijk! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Daphne,
    wat een leukerd zeg! Altijd zo leuk om er een schudkaart van te maken.
    Zit alles nu weer in het gewone ritme bij jou?
    Ik moest lachen om je reactie bij mij! Er zullen altijd uitzonderingen zijn, hoor....hopen dat jij daar dan bij hoort ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuk dat je er een schudkaart van maakte! Dat goed maakt het nog feestelijker. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel natuurlijk ... Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers! ;)

      Verwijderen
  9. He jakkes. Beterschap dan maar. Leuk kaartje. Ik heb ook mijn agende al volgeschreven met verjaardagen, ik hoop dat het me lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gooit hoge ogen met deze kaarten hoor. En ik lees dat het nieuwe jaar nu niet echt goed begonnen is voor jullie. Hoop dat het snel allemaal voorbij is en dat jullie voor de rest een mooi jaar te wachten staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig dat je weer opknapt. Kun je tenminste weer leuke kaarten maken. Ik vind schudkaarten echt heel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat iedereen weer wat opgeknapt is.
    Ik heb nog nooit schudkaartjes gemaakt maar ik ga het zeker doen want ik heb pas een fusetool gekregen om de cellofaanzakjes mee dicht te branden al zal er ongetwijfeld ook een andere manier zijn om ze dicht te maken.
    Ik ga nu bij jou [als je het niet erg vind] inspiratie op doen want ik vind je kaarten altijd heel erg leuk.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk dat je erzo’n feestelijk schudkaartje van gemaakt hebt. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk schutkaartje ik vind ze ook altijd superleuk!
    Fijn dat het je is gelukt om het watervalkartje te maken!
    Ben wel benieuwd naar het resultaat!
    Liefs Martha
    Lief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie uitwerking van de schets!
    Dank voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige schudkaart! Ik werk ook met een kalender. En heb ze al in mijn agenda geschreven. Werkt heel goed!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Daphne
    Deze is erg leuk en mooi, het goud past er heel mooi bij en geeft het iets feestelijks.
    Nog een heel fijn weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen