donderdag 26 juli 2018

52 WTC

Sjonge jonge, het blijft maar zomer!!
Heerlijk hoor, helemaal omdat wij veel op de camping zijn en dus hele dagen IN het water door kunnen brengen.
Af en tot werken  (waar het echt bloed heet is, want we hebben geen airco), zo komen we de zomer wel door.

Vandaag een kerstkaart die ik link bij 52 WTC.
Een CAS kaart, want ik ben al blij dat ik er überhaupt nog wat Kersterigs uit krijg met deze temperaturen 😉

Uit mijn aller aller laatste kerst papiertjes sneed ik 5 kerstballen.
Daarna heb ik met mijn nieuwe alfabet snijmallen het woord KERST gesneden.
De ballen op de kaart geplakt.
Het slingertje is getekend, evenals het strikje, zodat het net lijkt of de ballen hangen.
De letters nogmaals gesneden met zwart en die in de ballen geplakt.
Daarna nog een klein boompje geponst en alles op een zwarte kaart geplakt.

Ga ik nu weer aan het werk, ik heb even pauze gehad, genoeg gedronken en een beetje gegeten.
Ik kan er weer een uurtje tegen, hoop ik😅.

Maar, ik klaag niet, want steeds hou ik mezelf voor hoe we er vorig jaar bij zaten in de zomervakantie (regen, regen, regen, veel wind, koud en echt niet leuk!)

Tot later, pas goed op jezelf en drink genoeg!!

19 opmerkingen:

  1. Heel knap dat je een kerstkaart hebt gemaakt Daphne. Mij is het dit keer niet gelukt, een beetje té warm. Ik vind hem leuk, feestelijk en meer heeft deze kaart niet nodig. Geniet ze op de camping.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kerstkaart, gezellig met die kerstballen.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne
    Mooi dit kerstkaartje leuk zoals je de letters hebt bewerk!
    Geniet van alles!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje en leuk die inleg techniek! Het is inderdaad niet snel goed he? Vorig jaar alsmaar regen en nu snakken we naar regen!! Wie weet wat het volgend jaar weer brengt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkaart en geniet op de camping.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou nou, ik doe het je niet na hoor, kerstspullen in juli. Hihi.
    Ik moet zeggen dag ik best wel heel erg geniet van het weer! Ik vrees alleen met grote vrezen dat in onze vakantie alle zon op is en we de bergen af gaan spoelen. Hahaha. Maar goed, daar doe je ook niets aan.

    Groetjes, geniet maar lekker op de camping!
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige kerstkaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Daphne en weest niet bevreesd, je neder heeft nog genoeg kerstpapier hoor en ze kan best wel wat missen voor jou hoor 😃😃.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerst kaart. Deze kaart heeft ook niet veel nodig. En ja als je papier bijna op is dan is het 'sprokkelen' ;)
    Succes met alles en vooral de hitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, Daphne.
    En na het werk lekker genieten op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart, leuk met die kerstballen en de tekst erin ! Geniet nog op de camping en hou het koel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel tof die kerstballen-kerstkaart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje, zo met die kerstballen met tekst.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De eenvoud van deze kaart vind ik erg mooi. Wat knap om zo’n “kerstige” kaart te maken met deze temperaturen. Wel een fijne bezigheid nu. Je kunt er rustig bij gaan zitten ;-).
    Veel plezier op de camping. Werk ze! Drink genoeg. Tot de volgende keer.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart!
    Succes met werken, geniet van je vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk kaartje, eens iets anders, in deze kleurtjes
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent !
    grtjs, martina 52DT WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, maar waar haal je de moed vandaan om een kerstkaart te gaan maken met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou inderdaad! Er zijn al heel wat zomers geweest met gewoon belabberd zomerweer, dus ik zeg: geniet!
    En ook al zijn deze temperaturen niet echt fijn, we hebben een topzomer.
    Je kerstkaart is ook top! Leuk idee zo met de ballen en de letters.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hahahah Ja de zomer heeft hem goed komen voorstellen. Leuke kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen