donderdag 6 september 2018

52 WTC, maand challenge.

Mijn bijdragen aan de maandelijkse challenge van 52 WTC.
Het thema is "maak een Kerstkaart in traditionele kleuren".
Leuk!
Ik heb gisteren deze kaart gemaakt.
Voor mij was het een extra uitdaging, want een tijdje geleden vertelde ik jullie dat mijn kerst papier op is. Niks traditioneel voor mij dus......
Maar maandag heb ik bij Action een heel leuk papierblok gekocht, die héél goed door kon gaan als kerst papier.
Dat was een gelukje, want er lag maar 1 zo'n blok, die lag op mij te wachten denk ik, hihi.
Ik maakte een criss cross kaart, waar een label in kan.
Deze keer maakte ik alleen geen label, maar sneed ik met mijn BigShot een ster uit.
Past mooi bij het sterren papier.

Natuurlijk mag Merry Christmas en Happy New Year niet ontbreken op deze traditionele kaart.

Nog 2 nachtjes slapen, dan komt onze pup Lila bij ons wonen, we zijn er helemaal klaar voor, wat is ze welkom!!

Morgen ben ik er weer, met een gehaakte creatie.

14 opmerkingen:

  1. Erg leuke kerstkaart heb je gemaakt, Daphne. En deze papiertjes zijn er prima voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om een ster te gebruiken in je criscrosskaartje! Mooie papiertjes ook!
    Spannend, een nieuwe pup!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave kaart!!
    Hebben dit blok ook gekocht (voor de vakantie), maar nog niets meegedaan.
    Gezellig dat je weer meedoet Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat toevallig. Vandaag zat dit blok ook ineens in mijn mandje bij Action. Jouw kaart is geweldig. Wat komt het papier hier mooi uit. Leuk opgezet. Die ga ik zeker onthouden ;)
    Heel veel plezier met Lila. je heb denk ik even geen tijd om te knutselen, dat wordt heel veel knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Daphne!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie en leuke kerstkaart, dat papier is er prachtig voor, en zo leuk, die ster als label ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kan wel geen kerstpapier zijn, maar het ademt echt aan alle kanten kerst. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah.... en er lag nog geen kerstpapier?? Bij de kerstspullen ligt dat meestal en niet bij de knutselspullen. Maar maakt niet uit, je kerstkaart is toch erg leuk!
    Model blijft enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje in rood/groen, leuk model en tof papier!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge op het 52wtc-blog
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal leuk, tof modelletje, geeft net dat beetje extra
    Fijn dat je (weer) meedoet met de challenge van deze maand !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen