vrijdag 21 september 2018

Vintage genoeg, hoop ik.

Oh oh, sinds Lila in huis is, is mijn inspiratie ver te zoeken.
Ik werk 4 dagen en naast het werk vind ik het veel te leuk om met Lila te spelen.
Ze is natuurlijk van onze oudste zoon, maar wij genieten volop mee en krijgen daar ook alle gelegenheid toe van hem.
Het opvoeden van haar kost veel tijd, maar Jesse (onze oudste) doet het echt hartstikke goed. Hij is geduldig en lief en héél blij met haar.
Natuurlijk helpen wij hem graag, het is voor ons ook zó leuk, zo'n kleine pup in huis!!
Ik wil het liefst elk vrij uurtje met haar knuffelen en naar haar kijken.

Het kaarten maken staat echt even stil.
Afgelopen week was Miranda jarig en zij staat op mijn blog kalender.
Dus.....Ik heb mezelf aan het knutselen gezet en maakt voor haar deze kaart:
Het foto-tje lag al heel lang op mijn knutseltafel en kwam nu goed van pas.
Bij K&K vragen ze namelijk om een "Vintage in de breedste zin van het woord" creatie en ik vond deze afbeelding wel erg toepasselijk.
Ik gebruikte achtergrond papier uit een Vintage blokje (Action) en maakte het in de kleuren (oud) roze.
De randjes beïnkt ik.
Een labeltje met toepasselijke tekst kan achter het hartjes randje gestoken worden.
Hier en daar nog wat pareltjes geplakt
Een touwtje maakt het weer af.

Deze kaart maakte in in 3 ettapes 😊, maar wel met héél veel liefde voor Miranda.

Ik hoop dat het Vintage genoeg is om het mee te laten doen bij K&K.

Voor iedereen een fijn weekend.
Ik blijf nog even lekker zitten op de roze wolk, of beter, Lila wolk😉



12 opmerkingen:

  1. Een mooie vintage kaart.
    Super leuk gemaakt.
    Volop genieten van jullie pup, het gaat snel, voor je 't weet is die al volwassen, maar dan kan je natuurlijk ook nog genieten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend brocante getoetst kaartje Daphne ...
    Fijn weekend en wandelplezier met Lila ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje voor Miranda en natuurlijk ook voor K&K. Dank je wel voor het meedoen.
    EN die foto van jou en Lila is wel heel erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha...kan me voorstellen dat alles nu even in het teken van Lila staat. Veel te leuk ook zo´n schattige pup.
    Desondanks toch een erg leuke kaart gemaakt voor Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Daphne, leuk hoe je een pocket verwerkt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne,
    Mooi vintagekaartje en wat heerlijk dat jullie allemaal zo genieten van Lila!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha! Je hebt gelijk ook hoor meid, blijf maar lekker nog even op je lia wolke zitten. Ze zal véél te snel geen pup meer zijn, dus daar moet je met volle teugen van genieten!
    Je kaartje is super leuk! Wat een schattig plaatje met dat grote stokbrood! Heel leuk!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ahhhh wat schattig een puppie in huis, zo lief. Geniet ervan, ik kan het me nog zo goed herinneren, alles wat ze fout doen, maar ook de hele vele lieve momenten, en heel veel knuffelen....Je kaartje is ook erg mooi geworden, leuk dat je een plaatje hebt gebruikt. Bedankt voor je deelname bij Knutsels en kadootjes.. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart! Dank je wel voor het meedoen.
    Geef Lila een dikke knuffel!
    En ik zie dat jij ook zo'n vervelende volger hebt.
    Ik heb al geblokkeerd maar het helpt niks.

    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen