donderdag 24 januari 2019

52 WTC, Deel 4.

Maakte ik een tijdje geleden al eens een kerstkaart met een Gehaakt kransje, vandaag een kaart met een:
Gehaakte kerstbal erop.
Het patroon van de bal vond ik op Pinterest.

Ik ben weer aan het haken geslagen.
Sinds ik mijn bolletjes heb uitgezocht en mijn haaknaalden koffertje klaar heb liggen kriebelt het ook meteen weer om iets te maken.
Deze kerstbal was zo klaar en met een leuk achtergrond papiertje was de kaart dat ook😉.
Leuk voor mijn 4de Kerstkaart van dit jaar, die ik weer link bij 52 WTC

Fijne donderdag, ik heb mijn vrije dag vandaag, ga er eens goed van genieten.

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zo´n gehaakte kerstbal, Daphne.
    En geniet van je vrije dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan zeg, deze gehaakte kerstbal.
    Ga jij maar heerlijk genieten van je vrije dag!!
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart met dat haakwerkje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat schattig, die gehaakte kerstbal ! En mooi papier ook ! Geniet van je vrije dag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne ...zooooo leuk die gehaakte kerstbal erop....TOP!!!

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan zo!
    Veel knutselplezier vandaag.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk Daphne. Ik kan niet haken, vind het er wel superleuk uitzien.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk ! Ik herinner me plots dat je begin januari schreef bij mij dat je kerstkaart naar me onderweg was. Die is nog steeds niet aangekomen ! Maar voel je niet schuldig, hoor, gewoon de post weer... Ik stuurde half december al eentje naar Duitsland en die is ook pas vorige week aangekomen...Stom hé? A

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om op een kaart een gehaakte kerstbal te verwerken Daphne. Geniet van je vrije dag :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus je hebt gehaakt vanmorgen???
    Ik heb een heel lekker soepje gemaakt, ik moest toch wat met de tijd die ik overhad omdat ik niet naar jou ben gekomen. ha, ha.
    Maar het kaartje is leuk hoor.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is bij mij weer langgeleden dat ik nog eens een haaknaald in mijn handen gehad heb en vroeger zoveel gedaan.
    De kerstbal beeft een mooi resultaat op je kaart.
    Het is weer eens wat anders.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne
    Haken is heerlijk ik geniet er ook altijd van!
    Heel mooi is je kerstkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat grappig gedaan een gehaakte kerstbal! Heel veel plezier met het haken en wie weet zien we meer creaties voor een kerstkaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om er een gehaakte kerstbal op te verwerken.
    Haken is zo lekker ontspannend, vooral 's avonds op de bank na een drukke werkdag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kaart met het kransje heeft de kerstperiode staan pronken. Nu opgeruimd tot volgend jaar. Ook deze met een bal is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt heel leuk !
    Hoop dat je een fijne dag hebt gehad !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik hoop dat je genoten hebt van je vrije dag! Leuk kaartje met je gehaakte kerstbal!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh leuk Daphne, zo'n zelfgehaakte kerstbal, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk kaartje is dit geworden
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs, martina
    DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk deze kaart!!
    Jij bent al weer mooi op weg met je kerstkaarten voor dit jaar. Zo handig om tegen december een stapeltje te hebben liggen.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen