donderdag 31 januari 2019

52 WTC, deel 5

Vandaag weer een Kerstkaart, of beter, een nieuwjaarskaart:
Afgelopen jaar kwam ik er (weer) achter dat de kaarten echt op tijd de deur uit moeten,  maar omdat December zo'n drukke maand is lukt dat niet altijd.
Ik heb geen tijd, of soms geen puf meer, om alle kaarten te schrijven en te posten.
En dus heb ik besloten om dit jaar meer nieuwjaarskaarten te maken.
Bovenstaande maakte ik met een zelf gemaakte achtergrond, gemaakt met de gelli plate van mijn  moeder.
De kleur is lekker opvallend, wat ik zelf altijd erg leuk vind voor nieuwjaarskaart.
Mijn "vuurwerk" stempel weer gebruikt, blijft echt favoriet, zo leuk om iets in de spotlight te kunnen zetten met deze stempel!
Alles gemat op blauw spiegelpapier.
De tekst heb ik gesneden met mij  BigShot. Ook van het spiegelpapier.

Ga ik nu gauw verder, het heeft hier een klein beetje gesneeuwd dus ik die vast wat langer over mijn reistijd naar mijn werk.

Kaart link ik, als wekelijkse inzending, bij 52 WTC
Fijne donderdag!


17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spetterende nieuwjaarskaart, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een feestelijke, sprankelende kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Daphne, spat van het scherm af. Mooie achtergrond heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze nieuwjaarskaart Daphne ..wat een mooie achtergrond gemaakt met je gelliplate...KNAP gedaan!!

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart in prachtige kleuren.
    Wat knap dat je de achtergrond met de gelliplate gemaakt hebt....vind het heel lastig werken met de gelliplate, maar jou gaat het héél goed af zeg; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke achtergrond heb je gemaakt voor deze schitterende kaart.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Mooi nieuwjaarskaartje heb je gemaakt, prachtige kleuren!
    Lekker werken vandaag, ik mag zaterdag en zondagavond weer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt een schitterende Nieuwjaarskaart, prachtige achtergrond ook ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en wat een mooie achtergrond. Super gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het werd een heel erg speciaal, mooi kaartje zo
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een spetterende nieuwjaarskaart. Mooi gemaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nieuwjaarskaartjes is veel handiger, heb dit jaar met Sand verstuurd en dan duurt het allemaal wat langer, maar scheelt veel geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toffe achtergrond, zo knal je echt wel het nieuwe jaar in!
    Tof dat je er weer bij bent met een donderdagse kerst/nieuwjaarskaart!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een goed idee. Het is inderdaad vaak buffelen in december. Dit is een spetterende nieuwjaarskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, Daphne. Die vuurwerk stempel is inderdaad erg leuk. En je achtergrond lekker kleurrijk.
    Slim om meer nieuwjaarskaarten te maken.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen