maandag 14 oktober 2019

Hello

Bedankt voor de felicitaties en leuke reacties op mijn vorige bericht.
Jesse heeft een Japanse curry gemaakt.
Curry's zijn makkelijk, je kunt ze gerust een dag van te voren maken en het recept is makkelijk aan te passen  wat nu goed uitkwam,  want we waren met z'n 12-en.

Een Japanse curry moest het worden want...... Jesse gaat vrijdag op vakantie naar Japan (Tokio)!!
Daarover vertel ik jullie later wel.😊

Nu mijn kaart:
Toen ik de challenge van K&K zag wist ik meteen dat ik een kaart wilde maken met mijn nieuwe snijmal, het muisje.

Een poosje geleden wilde ik graag "Opbouw figuur" snijmallen aanschaffen en ik vond verschillende bij Wish (China)
Leuk, ik bestelde er meteen een paar!!
Vandaag de muis in de hoofdrol:
De challenge, een kaart gemaakt met zwart, wit en roze sprak mij erg aan.
Ik hou van die kleurencombinatie en het past perfect bij mijn muisje.
 Voor de achtergrond sneed ik 4 vierkantjes van 2 verschillende dp-tjes.
De kleine zwarte randjes eronder maken het iets chiquer vind ik.
Het muisje sneed ik uit roze.
Het jurkje maakte ik van een heel oud disign papiertje.....Ik denk dat dit 1 van mijn eerste papiertjes is wat ik ooit kocht😊.
Het onder randje van de jurk maakte ik niet recht, maar met een golfje,  vond ik net iets leuker omdat het een jurkje is.
 De tekst gemaakt met roze embossing poeder.
Wiebeloogjes om het muisje een nog lievere uitstraling te geven en een paar kleine glittertjes en klaar is mijn kaart.
Het is al onderweg, maar een kanjertje!!

Ik heb nog meer snijmallen gekocht maar wanneer ik daar een kaart mee kan maken, geen idee, de dagen vliegen hier voorbij en het knutselen schiet er soms echt bij in.......
Challenges:
K&K, Zwart, wit, roze.
Unicorn challenge blog, #48, Pretty in Pink

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje met een super schattig muisje! Tokio is wel een heel bijzondere reis! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, vrolijk kaartje!
    Dankjewel voor het meedoen aan onze challenge op het Knutsels en Kadootjes blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een "snoepje" Daph. En de curry was lekker hè.
    Werk ze vandaag, ik hoop dat je geen last hebt gehad van de file op A28.
    Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Ah wat schattig dit kaartje, ik vind die opbouwmalletjes altijd zo leuk maar ook een super gepriegel, mischien als ik de volgende keer iets bestel in China dat ik er ook aan ga ...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje weer. Leuk met dat dp zo achter het ovaal.
    Zozo, vakantie in Japan, dat is niet gek, wel té gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk zeg, dat stansje. Ben benieuwd welke je nog meer hebt gekocht. En ja, soms heb je van die weken dat de tijd tussen de vingers door glipt. Komt wel weer joh!
    En hopelijk gaat Jesse niet naar het rampgebied in Japan. Onze neef is er in augustus geweest, vond het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hah, daar kijk je naar met een lach, hij is leuk geworden zeg, mooi jurkje aan, eigenwijze oogjes.... ook nog gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag, ja de tijd gaat snel, heel snel.... groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die snijmallen! Ik heb er ook nog een paar liggen en doe er nooit iets mee...
    Ik vind je kaart zo leuk en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wat een dotje, een lief muisje in een mooi jurkje Daphne. Leuk ook zoals je de achtergrond hebt gemaakt. Spannend, je zoon naar Japan ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje met het muisje in het mooie jurkje.. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart, zo lief in het roze. Pfff Jesse naar Japan, best spannend denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leukerd, zo vrolijk die muis met zijn wiebel-ogen...en lekker roze.
    ja soms gaan de dagen open en dicht....als er een gaatje is maar even genieten van de knutsel.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Daphne. Die muis is ook heel erg leuk. Het is niets voor mij, al die opbouwbeestjes. Te priegelig. Geef mij maar inkt en verf ;-)
    Nog even en Jesse is er weer, de tijd gaat best snel.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen