vrijdag 11 oktober 2019

Onze oudste wordt 20.

Bedankt voor de reacties op mijn Kerstkaart!
Ik heb ze met veel plezier gelezen en inderdaad, ik ga een tekst aan de binnenkant zetten, dat is bij deze kaart het allerleukst.

Nu mijn kaart voor vandaag....
Sjonge jonge, waar blijft de tijd, zondag wordt ons oudste kind 20 jaar.....20 Jaar, niet te geloven toch?!
Dat hij 20 wordt oké, maar dat ik dan moeder ben van een kind van 20, pffff.

Natuurlijk maakte ik een kaart voor hem:
Deze kaart maakte ik als gast disigner voor S4F.
Vandaag begint de nieuwe challenge, "warme kleuren" en "alles mag".
Ik maakte een kaart in herfst kleuren, omdat Jesse tenslotte in de herfst jarig is.
 Op de voorkant natuurlijk zijn lieve hond Lila!!
Daar onder zijn leeftijd.
In de rechter onderhoek een tekst stempel,  maar omdat dat volgens de sketch van Sketch Saturday
niet de bedoeling is om iets in de hoek te zetten heb ik de tekst niet héél opvallend gemaakt😊.
 Binnenin een mooie silhouet foto.
Deze haalde ik van internet,  het is dus geen echte foto van Jesse en Lila.
In de vakantie, op de camping,  liep Jesse heel vaak met Lila op "de Dijk" achter onze camping, ik zag ze daar vaak voorbij komen.
 Deze foto deed mij daar heel erg aan denken.
En cup cake stempel links, het is tenslotte wel een kaart voor een verjaardag.
Deze kleurde ik lichtjes en de slagroom op de cup cake kreeg een laagje Glossy.
Om het extra feestelijo te maken rechts op de kaart 2 ballonnen, met ook een laagje Glossy.
Op het lege oranje gedeelte ruimte voor een persoonlijke tekst.
De kaart sluit met een band.
Op de foto hierboven zie je alles bij elkaar.

Jesse is zondag jarig, maar ik kan de kaart hier nu al plaatsen, want hij kijkt toch nooit op mij  blog😊.

Morgen middag vieren we een klein feestje, met opa's, oma's en tantes.
Jesse gaat Japans koken, wat nog best een uitdaging is voor 12 mensen!
Fijn weekend!
Deze kaart link ik bij:
Sketch Saturday, #584.
2 Sisters, #32, Herfst.
Carlin's kaartenparadijs, #15, Verjaardag en eten of drinken.


25 opmerkingen:

  1. De tijd gaat zo snel.. Gefeliciteerd nog! Een prachtige kaart geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk feestelijk herfstkaartje heb je voor Jesse gemaakt, leuk om het zo persoonlijk te maken met op de voorkant zijn lieve maatje Lila!! Alvast een gezellige verjaardag zondag en ook veel gezelligheid morgen als jullie een klein feestje hebben. Wat leuk dat Jesse Japans gaat koken, dat wordt smullennn!!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie persoonlijke verjaardagskaart voor je zoon!
    Staan veel leuke details op.
    Alvast gefeliciteerd! Wens jullie een hele fijne dag toe met lekker eten.
    Goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Wat een mooie kaart voor je zoon Jesse, de binnenkant met dat silhouet zit diepte in!
    Leuk al die details die bij hem horen , met deze kaart zal hij superblij zijn!
    En ja de tijd gaat supersnel, mijn oudste dochter wordt bijna 37 pffft....
    Alvast van harte gefeliciteerd en en fijn weekend met lekkere hapjes van Jesse!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenheel feestelijke kaart! Alvadt gefeliciteerd met je grote zoon (pf, mijn oudste wordt eind van deze maand 27, oeps!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart Daph. Ik ben er verliefd op geworden.
    20 jaar geleden, ik weet het nog als de dag van gisteren. En nu woont er gewoon een man in jullie huis. 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd... kleine jongetjes worden groot!
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt, en voorop is het denk ik wel echt een foto van Lila...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, your son will love it! Happy Birthday to your son!
    Thank you for your GD Creation at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alvast gefeliciteerd met de jarige Daphne. Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd. En hij krijgt een hele mooie kaart. Ik vind het ook heel wat, dat hij voor 12 man gaat koken. En nog wel op zijn verjaardag. Ik wens hem veel succes en een fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn felicitaties voor de jarige.
    Leuk om zo'n mooie persoonlijke kaart te maken.
    En met taart of cake erbij is het altijd feest.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alvast van harte gefeliciteerd voor en met Jesse z'n verjaardag. Waar blijft de tijd hè? Aan de leeftijd van je kinderen zie je hoe snel het gaat inderdaad. Je maakte een mooie warm gekleurde kaart en leuk die persoonlijke details.
    Knap om voor 12 mensen Japans te koken, ik kan niet eens Japans koken whahaha. Fijne gezellige dag(en) gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je oudste. Mooie kaart heb je voor hem gemaakt. Janjoh, kleine jongetjes worden groot. Hoe dat voelt weet ik niet, ben bewust kinderloos. Stoer dat hij Japans gaat koken voor zo veel mensen. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Daphne,
    van harte met Jesse! 20! Ja, dat gaat zo en aan je kinderen zie je dan dat jezelf ook echt ouder wordt...terwijl dat niet zo voelt. Toch?
    Je kaart voor hem is echt super. Zo persoonlijk en met zijn grote liefde erop! Mooi gedaan.
    Japans koken...kunnen wij hem inhuren?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je 20=jarige zoon, wat een leeftijd al! En wat een gave kaart heb je gemaakt, heel tof met al die persoonlijke details! Ik heb je eerst even in mijn lijst met favorieten gezet, je maakt zulke leuke creaties en ik geniet altijd zo van je leuke, lieve reacties op mijn blog. Nu kan ik meteen zien als je weer iets nieuws hebt geplaatst ;)
    grtz Colien
    p.s. mijn blogbericht van vandaag was 2 weken geleden al ingepland, maar opgeschoven... Vandaar dat er onderaan stond dat ik naar de demodagen bij Doe@ding zou gaan, maar die waren 14 dagen geleden al. Mijn schoonmoeder Ellen is enorm creatief, maakt prachtige kaarten (niet mijn stijl, maar wel altijd met zorg en liefde gemaakt), houdt van quilten (haalt patronen van Engelse en Amerikaanse sites, heeft daarbij geen moeite met de Engelse taal, want heeft veel in het buitenland gewerkt), borduren en haken en doet veel vrijwilligerswerk. En dan nu de kleine pup in huis, dus die heeft (met haar 72 jaar) haar handen nu echt vol. Geen tijd voor een blog, ze had ooit een eigen website, maar door al haar bezigheden heeft ze daar geen tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartje heb je gemaakt alhoewel het niet echt een herfstkaart is.
    Maar leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Caroline DT 2Sistersontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, we vragen wel echt een herfstkaart maar je mag hem wel laten staan hoor, hij is wel leuk! (bij 2Sistersontheblog).
      Groetjes Caroline

      Verwijderen
  17. van deze kaart werd ik instant happy en hij gaat 'm helemaal te gek vinden. De compositie en die afwerkingsband zijn heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met Jesse. Een kind van 20.....ik herken dat gevoel (die van ons zijn nu 24 en bijna 22). Voor jezelf lijkt de tijd minder snel te gaan dan voor de kids.
    Je hebt een mooie, persoonlijke kaart voor hem gemaakt. Dat wordt vast gewaardeerd.
    Eet smakelijk vanavond!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie kaart heb je gemaakt voor Jesse, Daphne, alsnog gefeliciteerd! Zo leuk dat je een foto van Lila voorop verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd!
    Wat een leuke, persoonlijke kaart maakte jij voor je 20-jarige zoon.
    Precies de dubbele leeftijd van onze dochter ;-). Dank je wel voor jouw felicitaties en je uitleg over de Versamark!
    Fijne avond verder. Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  21. proficiat met je oudste, nu ook een twintiger! Ik vind je kaart prachtig, tof zo persoonlijk en mooie kleuren!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alsnog gefeliciteerd met je oudste zoon.
    En wat een mooie kaarten maak je.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen