vrijdag 29 november 2019

Good Luck!!

Vandaag is het zover,  mijn ouders krijgen de sleutel van hun nieuwe huis,  of beter, van hun senioren appartement!!
Een spannende drukte tijd,  waarin veel geregeld en gedaan moet worden.
Waarin ze veel beslissingen moeten nemen, en waarin ze afscheid moeten nemen van het huis waar ze 38 jaar gewoond hebben.
Eerst met het hele gezin (mijn zus en ik) en later met z'n 2tjes.
Ik maakte vandaag en kaart voor ze,  om ze veel geluk,  plezier en succes te wensen.
Het grappige is....... ze wonen nu op nummer 32 en het nieuw appartement heeft ook huisnummer 32!
(Wij hebben iets met getallen😁)
Daar moest ik iets mee doen vond ik:
Met mijn BigShot en een grote snijmal van Action maakte ik een zwarte Basis kaart.
Daarop een zilveren mat.
Mijn moeder is heel veel aan het opruimen en wegdoen en dit zilveren papier kreeg ik van haar!! Het is mooi glimmend,  ik zal het met plezier gebruiken.
 Daarna de kaart gemaakt.
Nummer 32 in het groot op de kaart.
Ervoor een houten huisje, met een hartje in het dak (omdat wij in dit huis als gezin hele mooie jaren gehad hebben), erachter en houten appartement complex met daaronder een strik met een sleutel eraan.
De tekst daar weer onder gestempeld.
Links nog 2 Zilveren senguins en mijn kaart is klaar. 
De kaart zat ongeveer zo in mijn hoofd, maar nu het klaar is vind ik het zelf nog mooier geworden.  Juist doordat er een paar details met betekenis opzitten!
Ik ga zo kijken bij het nieuwe huis,  ik heb het nog niet gezien en ben echt héél nieuwsgierig.
De kaart gaat meteen mee.
We gaan ook plannen maken voor de komende tijd,  want er moet nog een hoop gebeuren.
Kaart link ik bij:
K&K, Senguins op je kaart.

Fijn weekend en tot gauw......... hoop ik😊.




16 opmerkingen:

  1. Wauw geweldig mooi Daphne.
    Als ik je het hele verhaal rond de verhuis hoor vertellen, is deze kaart tot in de puntjes perfect.
    Je hebt echt aan alles gedacht.
    Knap hoor.
    Hopelijk kunnen ze met een glimlach de deur van het huis dichttrekken en met een goed gevoel in hun appartementje intrekken.
    Veel succes voor hun.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi en persoonlijk kaartje heb je gemaakt voor je ouders, prachtige details gebruikt op dit kaartje! Hopelijk wennen ze snel aan hun nieuwe appartement, succes met alle voorbereidingen en regel dingetjes!
    Fijn weekend!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super treffende kaart! Ik denk, als ik het zo lees, dat het niet beter had gekund. Ik wens je ouders veel woonplezier en succes met de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig en toepasselijk kaartje!
    Spannend is dat hoor, een ander huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele goede beslissing van je ouders. Mijn ouders hebben het ook gedaan en er 6 jaar samen van kunnen genieten. Mijn vader kan er nu alleen blijven wonen, wat een hele geruststelling is. Een mooie toepasselijke kaart heb je voor hen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele stap voor je ouders, je maakte een mooie toepasselijke kaart voor hen met veel persoonlijke details. En een lekkere vrolijke kaart voor GerJanne.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is wat, na zo lange tijd! En het ging uiteindelijk nog best snel, volgens mij! Grappig dat ze nu weer op nummer 32 wonen! Je kaart is erg leuk als je dat weet.
    Succes met helpen en klussen! Komt vast weer goed. En de huizenmarkt is gelukkig veel beter dan een paar jaar geleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en persoonlijke kaart heb je zo voor je ouders gemaakt, Daphne. Altijd leuk als je zo iets extra´s kunt maken van een kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, spannend allemaal zeg en met deze kaart gaat dat zeker lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me voorstellen dat het een spannende en drukke tijd is, je hebt er een prachtig kaartje voor gemaakt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart voor je ouders. En die 2 sequins maken het helemaal af ;-)
    Dat wordt een hele drukke tijd. Succes met alles!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart.
    Mooi met al die symbolieken erin!
    Veel woonpleizer voor je ouders op hun nieuwe stek.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Daphne
    Leuk kaartje voor je ouders,(die mal ken ik), spannend deze overhuizing natuurlijk ook voor jullie want jij hebt daar ook gewoond, en hebt ook je herinneringen daar liggen, maar voor je ouders wel fijn een appartement, veel kijkplezier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk is je kaart Daphne, vooral omdat je er 'emoties' op verwerkt hebt. Het is een hele stap voor je ouders, goed dat ze dat doen! Succes met helpen en verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een mooie kaart maakte je voor je ouders Daphne. Knap om er symboliek op te verwerken dat maakt de kaart extra speciaal. Knap bedacht en gemaakt. Ik hoop dat ze het snel erg naar hun zin zullen hebben en nog lang veel plezier van de nieuwe woning mogen hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen