donderdag 3 februari 2022

De kaarsjes branden ('22-7)

Met veel pijn en moeite heb ik gisteren deze kerstkaart gemaakt:
Geen ingewikkelde kaart maar wel 1 met een creatief idee.😉
De kaarsjes zijn namelijk gemaakt met mijn "taart stans", ik heb ze gesneden met verschillende Kerst dp-tjes en ze rechtop (vertikaal) gezet ipv horizontaal. Zo zijn het dus ineens kaarsjes.
De vlammetjes zijn gemaakt met verschillende stansjes van blaadjes😁.
Het idee zat ineens in mijn hoofd en toen het eruit kwam in de vorm van deze kaart vond ik het nog leuker dan ik had bedacht🥰

Het kostte wel echt moeite, deze kaart, ik ben enorm verkouden, heb lichte koorts, hoesten, keelpijn zeer lijf, lamlendig enz. enz. 
Kortom, ik sleep mezelf door de dagen heen, ik ben niet echt ziek, maar belabberd en hoop elke dag als ik wakker word dat ik mij wat beter voel dan gisteren........
STOMME CORONA!!
Challenges:
52 WTC, #Januari challenge,  Kaarsjes.
CHNC,,#579, Alles mag. 
Peace on Earth, #8, Alles mag. 

31 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je een geweldige mooie kaart gemaakt hebt Daphne, echt origineel hoe knap je de kaarsen gemaakt hebt!
    Bah niet leuk dat je je zo belabberd voelt meid, houd je haaks xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht Daphne
    Heerlijk zo creatief bezig zijn
    Vervelend dat je niet fit bent!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig kaartje! En ja, ik herken je moeite met het erdoor heen slepen om iets tot stand te brengen...
    Beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wat knap dat je dan toch deze leuke kerstkaart hebt gemaakt, petje af. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC Daphne en veel beterschap gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi Daphne , ondanks je corona toch nog een mooie
    kerstkaart gemaakt hoor , bedankt voor je leuke bijdrage voor de challenge , ik ben ok niet helemaal
    fit van de booster gisteren !! Beterschap Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi.... ik heb eraan gedacht om de kaarsjes te nemen van de taart stans die ik heb, maar ik had er geen zin in op een of andere manier. Jouw kaart is wel een plaatje hoor!
    En balen dat je nu toch zo beroerd bent, maar je weet wat het is. Wij hebben al besloten dat we ons niet voor elkaar gaan isoleren in huis. Als 1 van ons positief is dan nemen we het risico dat de ander het ook krijgt. Ik ben er klaar mee en krijgen doe je het toch wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je leuke kaarsjes gebruikt Daphne!
    Het is een mooi geheel geworden.
    Groetjes en beterschap hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je mooi gemaakt en leuk bedacht met die kaarsjes! Jammer ook al corona! Je hoort het nu toch wel meer op blogland dat mensen besmet zijn! Veel beterschap maar! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty and clever idea! Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE DT {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel beterschap!

    Je kaartje is wel super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach beterschap!!
    Gezondheid gaat voor alles! Je bent tot niets verplicht!

    Het is wel erg leuk geworden!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Balen dat je zo beroerd bent, hopelijk knap je snel op!
    Hier alleen moe en ben dan ook blij dat er maar een aantal van mijn lessen online hoeven.
    Heel leuk bedacht én uitgevoerd, mooi kaartje met kaarsen!
    Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb toch nog kunnen maken, hopelijk ben je gauw van Corona af.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En toch nog weer een mooie kaart gemaakt Daphne, goed gedaan meissie!! Ik leef/lijd met je mee op afstand hoor maar dat weet je wel.
    Dikke kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad een heel goed idee, verjaardagskaarsjes gebruiken..En zo zie je dan maar weer, op de valreep een prachtige kaart gemaakt. Heel veel beterschap gewenst Daphne, ik hoop dat je je iedere dag wat beter voelt...Sterkte..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaarsjeskaart!
    Knap dat je toch kon bezig zijn met je hobby ondanks dat je je zo slecht voelt. Veel beterschap!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ondanks al die corona miserie zet je hier toch weer een hele mooie kerstkaart neer.
    Prachtig gemaakt.
    Ik hoop dat wanneer je deze morgen op Carlin's Kaartenparadijs onze winnaar zag, dit je een boost gaf voor een snelle genezing.
    Veel beterschap Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een goed uitgevoerd idee zeg, heel knap gedaan.

    Beterschap he...ellendige C!!!!

    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging kaarsen op je kaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel creatief bedacht, Daphne! Maar wat ellendig dat je je zo belabberd voelt. Beterschap.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dat leuk bedacht van de kaarsjes en vlammetjes. Gelukkig dat je creativiteit er nog wel is. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt. Vervelend dat je je zo belabberd voelt. Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen. Beterschap!
    Liefs, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel creatief met een geweldig resultaat, je hebt een superleuke kaart gemaakt met de taartblaadjeskaarsen.
    Heel veel beterschap, heel vervelend zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jee zo vervelend hoe je je voelt en dan toch deze kaart kunnen maken, knap hoor.
    Ik wens je veel beterschap toe.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hopelijk knap je gauw weer op.
    Heel leuke kaart met de kaarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dat knap opgelost om kaarsjes te maken, leuke kaart. Leuk je kaart met hexagon achtergrond en de bloementoef. Balen dat je nu toch ziek bent geworden, heel veel beterschap.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat goed bedacht om met andere stansjes toch kaarsjes te kunnen maken. Erg goed gelukt.
    Hopelijk voel je je snel weer beter!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel goed gedaan !!!!
    Ik heb een kaarsen stansje gekocht 😂😂
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Heerlijk creatief. Weer een prachtige kerstkaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk gedaan! Ik ken het gevoel helemaal. Ik was blij dat ik het project ' geboortekaartjes ' had tijdens mijn 3 weken slap voelen. Ik hoefde er niet bij na te denken en toch deed ik iets creatiefs en kon ik op het einde van de dag zeggen tegen mezelf, ik heb veel geslapen maar toch weer 10 kaartjes geplakt... Meer zat er niet in. Maar ik ben er door geraakt, dus jij ook! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Heel veel beterschap gewenst!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. van taart naar kaars... Bijzonder creatief! Heel mooi die kaarsjes in dessinpapier!
    Leuk dat je meedoet met onze kaarsen-kaartenchallenge.
    Ik hoop dat je je ondertussen al veel beter voelt!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely work. Thank you for joining the Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.
    I hope you get well soon.

    BeantwoordenVerwijderen