donderdag 3 maart 2022

Kerstkaarten serie ('22-11,12,13,14,15)

Na een aantal dagen achter elkaar gewerkt te hebben was ik gisteren en ben ik vandaag vrij. Gisteren al wat huishoudelijke klusjes gedaan en daarna mijn knutsel kamertje in gedoken om een kerstkaart te maken. 

Of, nou ja,  1 Kerstkaart, ik maakte er 5😁
Ik heb een nieuwe vierkante achtergrond stans gekocht. Deze stanst dus een vierkant uit en daarbij ook meteen allemaal vakjes.
Ik dacht, als ik nou van verschillende papiertjes allemaal vierkantjes snijd, kan ik de vakjes met de verschillende dp-tjes terug leggen.
Zo gezegd, zo gedaan. 
Op de eerste kaart mocht mijn "gezellig, vrolijke" Kerstkater shinnen🤣.
Zo te zien aan de tekst heeft hij nog niet zoveel zin in Kerst,  haha
De 2de kaart heb ik gemat op zilver glitter papier, voor iets bling bling. 
(Ik kan nog niet de juiste plek in de tuin vinden om mijn foto's te nemen, de kleuren komen niet zo mooi over)
Op de 3de kaart de Kerstsok en wat hulst en takjes. 
De 4de kaart,  met deze lieve Kerstman.
 Ik uit hem uit het dp geknipt en de "hohoho" heb ik gesneden met mijn BigShot. 
De 5de kaart is voor de Gnoomes.
Dit zijn stickertjes die ik op roze heb geplakt en met en randje heb uitgeknipt. 
Wat (strakke) boompjes en het huisje waar de Gnoomes in wonen. 
Zij wensen je een Cozy, euh, Gnoomy Christmas. 
Ik gebruikte voor alle kaarten het mooie papier blok van Action. Ik ben nog steeds heel blij dat ik dit blok afgelopen Kerst gekocht heb🥰

Zoals ik al zei, vandaag ben ik nog lekker vrij. 
Mijn man ook, we gaan zo eerst maar eens even lekker met Floor wandelen en van het mooie weer genieten. 
Challenges:
52 WTC, #Februari, Stippen en Ruitjes. 
CHNC, #583, Alles mag. 
Peace on Earth,  #10, Alles mag. 


 

29 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig toffe reeks! Heel verschillend versierd, maar allemaal tof. ( Toch denk ik dat ik de gnomes het leukste vind ). Ik heb in november het papier laten liggen in de Action omdat ik vond dat ik genoeg had, nu heb ik spijt. 😔
    Geniet van je vrije dag. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat gaaf gemaakt Daphne! Heel leuk al die vakjes met andere papiertjes en inderdaad als je veel papiertjes uit stanst heb je veel kaartjes tegelijk klaar! Heel leuk gedaan en leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke reeks kerstkaarten! Ik heb dat mooie papier ook, een feestje om mee te knutselen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo wat een geweldige serie heb jij gelijk gemaakt!!
    Ja dit papier is geweldiG!!!!
    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52wTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige leuke serie je hebt de smaakt te pakken Daphne. geniet van het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is de moeite, zoveel kerstkaartjes en ze zien er dan ook nog eens stuk voor stuk prachtig uit.
    Een hele mooie serie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooiiiiiii......Daphne meteen een hele serie gemaakt
    Prachtige blokken van de Action , bedankt voor je bijdrage groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig wat een mooie kerstkaarten Daphne, ik ben heel groot fan van die eerste, superleuk, ik moest meteen lachen. Een mooi blok in mooie kleuren is dit en ik vind dat je het heel creatief gebruikt hebt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes Daphne. Zo leuk gespeeld met dit mooie papier en de kerstfiguurtjes.
    Geniet van dit mooie weer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaarten Daphne, echt heel mooi gedaan. Heerlijk om al zoveel kaarten af te hebben he :-)
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ALL the cards are equally beautiful, love how you used so many of the same supplies to make each card unique!! Thank you for joining our challenge at Peace On earth!
    Diane POE DT {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG what fun these all are! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel ja, meteen maar 5! Ze zijn heel leuk met het mooie papier.
    Je boft met het mooie weer op je vrije dagen, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele toffe serie in deze mooie tinten !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt prachtige kaarten gemaakt, goed bezig! Ik vind dit papier ook zo mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een prachtige serie kerstkaarten Daphne.
    Wat een mooi papier en wat een leuke details.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke serie kerstkaarten Daphne
    Goed voor de voorraad en ze zijn prachtig gemaakt, die kater heb ik inmiddels ook van Richard gekregen en die ga ik binnenkort ook gebruiken...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo zeg, jij bent lekker bezig geweest, ik ben bijna jaloers. Wat zijn ze leuk allemaal. Heb je die stans bij onze favoriete winkel gekocht? En dat papier, wat is het toch mooi hè. Grrr ik heb dat blok nog in mijn handen gehad. Nou ja, gedane zaken nemen geen keer. Dit jaar doe ik het anders hoor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo!! Altijd baas boven baas. Ben ik blij dat ik 10 dagen achter elkaar een kaart post, zet jij er gewoon 5 in 1x op je blog. Heerlijk als je zo lekker bezig kunt zijn met je hobby. Ze zijn allemaal anders maar allemaal leuk. Die kat van jou steelt voor mij wel weer de show. Zo'n leukerd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. PrachtigE kaartjes heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke, mooie serie met dit mooie papierblok. Mooi en handig is de vierkante stans, daar is vast veel mee mogelijk. Ook je kaarten voor de uitdaging met je moeder zijn mooi geworden, heel leuk model.
    Ik hoop dat jullie genoten hebben van het lentezonnetje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het was prachtig wandelweer vandaag. Jammer genoeg was ik weinig buiten. Hopelijk hebben jullie genoten van de zon.
    Wat een mooie serie. Goed idee om alles zo met elkaar te combineren. Ongebruikelijke kerstkleuren en toch helemaal kerst. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo, wat een toffe serie kaarten, Daphne. Jij had de smaak lekker te pakken.
    Ik vind ze hartstikke leuk, vooral die met die chagrijnige kat.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging deze maand.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Onwijs leuk! Echt weer eens heel anders... En als je dan toch dit papier op je werktafel hebt liggen en je stansen kun je meteen naar hartenlust variëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk deze serie! En ja, dat is handig met zo'n stans. Is deze van Action? Ik heb een grotere van MD (nog nieuw in de verpakking... (shame on me) maar als ik jouw kaartjes zie, krijg ik gewoon zin om er mee te beginnen.
    Lekker dat Andy en jij allebei vrij waren. Extra leuk en genieten met dat schitterende weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gezellige serie, mooie kaartjes zijn het geworden!
    Bedankt voor je deelname aan onze maand-challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo jij bent even lekker bezig geweest met je kerstblok, ik herkende het papier inderdaad meteen, ik heb hem zelf niet, maar al veel leuke kaartjes van gezien. Deze serie is echt heel erg gaaf, en totaal verschillende allemaal. Hopelijk hebben jullie genoten van het weer gisteren, een lekkere wandeling doet altijd goed. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo dan...wat een prachtige serie Daphne😍

    De kat springt er voor mij uit....

    Goed weekend en leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen