woensdag 30 maart 2022

Voor Oma Angélique

Vandaag is het Kleurenkaartenteam-dag (KKT). Deze maand ook weer een bijdrage van mij, het is mij goed bevallen vorige maand 😁.

De kleuren combinatie deze maand is gebroken wit (wol wit, off white) en Koper. Ik maakte een kaart voor Angélique,  zij werd 11 Maart Oma van een kleinzoon met de prachtige naam Nevv:

(Foto genomen in de zon)
Vorig jaar kocht ik een pakket kaart karton bij Lidl en daar zat de perfecte kleur "wit" in. 
Daar maakte ik de basis van, ongeveer 12 bij 12 cm.
(Deze foto naam ik in de schaduw)
Daarna sneed ik een oplegvel van dezelfde kleur wit, de hoekjes met een pons rond gemaakt.  
Uit het oplegvel een rechthoek gesneden.
Op de basiskaart stempelde ik met een acrylblokje, ingesmeerd met koper kleurige pearldrops en water wat figuurtjes. 
De letters NEVV gesneden met mijn BigShot uit koper spiegel karton.
Dat verhoogd in het rechthoek geplakt.
Het baby-tje gestempeld en de luier en zijn super schattige mutsje met konijnenoortjes ingekleurd met pearldrops en een heel dun kwastje. 
Nog 3 hartjes gestempeld en de kleine tekst "een kleinkind" en daarna de kaart meteen opgestuurd naar Angélique. 
Ze was er blij mee, ik kreeg namelijk een lief berichtje van haar. 

Op het blog van Martina vind je alle deelnemers van het KKT.

Vandaag mijn eerste vrije dag van mijn week vrij.
Ik heb geen wekker gezet vanmorgen en dat alleen zorgt al voor een heerlijk gevoel van vakantie. 





28 opmerkingen:

  1. Wat een LIEF kaartje heb je gemaakt voor het Kleurenkaartenteam Daphne.....zo LEUK.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat komen de koperen letters goed uit op de mooie kaartje!
    Geniet van je vrije week.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super super schattig baby kaartje in de gevraagde kleuren, en geniet van je vrije tijd je bent al goed begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje heb je in de KKT kleuren gemaakt Daphne!
    Geniet van je vrije dag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt weer een ,"kunstwerkje" Daphne. Heel erg leuk. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik echt een supermooie kaart. Geniet van je dagje
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeel erg mooi geworden!!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldige kaart! De afbeelding van de baby is echt zo snoezig!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een dot van een kaart, leuk gemaakt in deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is zooooooo leuk, de kaart hangt hier letterlijk en figuurlijk te shinen! Ik ben er zeker enorm blij mee.
    Zo, en nu kunnen de kaarten op mijn blog, haha.
    Fijne vakantieweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk een babykaartje in deze kleurtjes!!
    En heerlijk vakantie. Ik ga zo weer beginnen na een week vrij.
    Geniet ervan!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje en wat leuk gedaan met dat bewerkte achter de naam! Heel leuk gedaan en een heel leuk kaartje voor oma Angelique! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kaart voor oma Angélique. Mooie combinatie dat koper met wolwit en je hebt een leuk stempeltje gebruikt Daphne. Fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart, mooi achtergrondje maakte je zelf en de baby is te schattig, mooi hoe je daar het koper verwerkte.
    Geniet lekker van je vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk babykaartje in de KKT kleuren Daphne. Fijn dat het meedoen je zo goed bevallen is. Ook altijd leuk om tussen je spullen het perfecte papier te vinden!
    Geniet lekker van je vakantie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart voor Angelique. Heel mooi met die glanzende letters.
    Geniet van je weekje vakantie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje voor de oma 😊
    Tja dat heb je met koper, dat weerspiegelt altijd 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief babykaartje en wat heb je die achtergrond gaaf gemaakt. Ook mooi: de witte oplegkaart op de witte basis! Lief stempeltje ook. Hele fijne dagen nog hoor.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele gave kaart zeg. Prachtig hoe het koper er uit springt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. helemaal leuk is je kaartje geworden, geslaagd hoor !
    fijn dat je er (weer) bij was deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah.... wat een enige kaart voor oma Angelique! Super leuk.
    Heb je genoten van je vrije dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Daphné,

    Fijn dat je er terug bij bent...
    Mooi geboortekaartje is dit, daar zal jouw vriendin wel blij mee zijn!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk Daphne! En tof dat je er 1 maakte voor Angélique! Volgens mij zien we je nu elke maand bij KKT! Zou ik heel leuk vinden! Geniet van je vakantie x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige babykaart Daphne
    Mooi dat glanzende koper!
    Heel leuk gedaan, geniet lekker van je vrije tijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt voor Angelique Daphne. Heel erg mooi gedaan. Mooi papier heb je ook gebruikt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  26. bij deze kleuren dacht ik niet aan een babykaart, maar wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Heel origineel en feestelijk!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie combinatie van kleuren! Hij valt vast op tussen de andere kaartjes ;-) Leuk!
    Heerlijk geen wekker. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat heb je weer superleuk gedaan! Wat een verschil; in de zon of de schaduw..
    Nog fijne vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen