woensdag 25 mei 2022

KKT, 5de schakel.

Het is de laatste woensdag van de maand en dus laten de deelnemers van het Kleurenkaartenteam, georganiseerd door Martina hun kaarten zien. Bij het kraft van vorige maand werd deze maand Koningsblauw gekozen. 

Ik maakte weer 2 kaartjes. 
Kaartjes met cirkels, heel gek maar ik word daar altijd blij van.
De eerste kaart maakte ik met spiegel karton. 
Ik had nog een stukje liggen, wat qua kleur precies juist was. (Lastig op de foto te krijgen)
De witte achtergrond heb ik met een embossing folder stippen gegeven. 
Op deze kaart mijn stempel van het Volkswagen busje. Gestempeld met (Konings)blauw en met bruine inkt hier en daar iets gekleurd. 
De glitter bloemetjes maken de kaart af
De 2de kaart gemaakt met Koningsblauw papier.
De witte achtergrond heeft muzieknoten, ook weer gemaakt met een embossing folder. 
Op deze kaart mocht het "lelijke Eendje" (sorry Guus😉) shinnen.
Hier en daar ook weer iets gekleurd en geen glitter pareltjes, want deze kaart gaat naar een man.

Ik ben even afwezig geweest in Bloggersland. 
Wij zijn afgelopen weekend naar Rotterdam geweest,  hebben het Kado voor Jade verzilverd. 
Het was een super fijn weekend, we hebben heerlijk gegeten, gepraat en zijn naar de musical "Hij Gelooft In Mij" geweest, waar we alle 3 en traantje weg moesten pinken.
En shoppen......"shop till you drop", we weten nu wat dat is,  want Jade zei uit de grond van haar hart aan het einde van de dag......."Ik wil niet meer, ik ben er helemaal klaar mee"!!!!
Deze week volop werken en dus heb ik even geen rust om te bloggen. Misschien vanavond, tijdens de voetbal wedstrijd van Feyenoord, want ik vind het veel te spannend om volop te kijken. 




20 opmerkingen:

  1. Een geslaagd weekend voor jullie , net als de kaartjes heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk uitje met zijn drietjes!
    Wij gaan straks ook die richting uit, maar slaan langs het havengebied van Rotterdam richting de Bernisse af ipv naar de stad...
    Toffe kaarten voor het KKT! Voel me zo in vakantiestemming...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Daphne. Ik had geen inspiratie met deze kleuren, en ook mijn bakje met kaartjes puilt uit 😏
    Klinkt leuk je dagje uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je ermee gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie zo'n mooi weekend hadden, is weer iets voor de herinnering... Je maakte 2 leuke kaarten Daphne met deze 'oldies.' 🙂
    Nog een fijne dag verder.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben en lachen dat Jade dat zei. Je cirkel-kaarten zijn leuk geworden Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten met al die cirkeltjes. De achtergrond met embossing past er ook mooi bij.
    Fijn dat jet cadeau van Jade bij jullie allemaal zo in de smaak is gevallen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten Daphne
    Mooi gemaakt
    Wat gezellig zo'n tripje naar Rotterdam en lekker geshopt, gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kraft en koningsblauw ... ik ben er dol op! Net als cirkels. Ze geven altijd een lief tintje aan het geheel. Je kaarten zijn mooi geworden.
    Heerlijk zo'n uitje samen. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn heel erg leuk Daphne! Mooie combi, he? En jij wordt blij van cirkels en hartjes...mmmmm.... dat moet ik onthouden.. En leuk jullie uitje met Jade. Zo geinig dat jullie net zo lang zijn gaan winkelen tot ze er klaar mee was, hahahha! Vergeet ze nooit meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaarten, die heb je heel creatief gemaakt. Leuke stempels heb je gebruikt.
    Fijn dat jullie zo hebben genoten. Ik neem aan dat Jade die legendarische zin uitsprak betreffende die dag en niet voor lange tijd? Haha, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe mannenkaartjes, leuk idee met de cirkels en de auto's daarin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele stoere kaarten in die mooie kleurencombi! Dat klinkt als een fijn weekend, mooie herinneringen gemaakt dus... Succes met je werk en tot blogs!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk zeg deze kaarten! Fijn dat jullie zo genoten hebben, oei als ze als zegt dat het genoeg geweest is, dan hebben jullie echt goed geshopt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een machtige kleurencombinatie is dit zeg... Hele mooie kaarten met een krachtige uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaarten. Echt prachtig gedaan. Ohhh, hoe heet die stempel van het volkswagenbusje?? Mijn vriend is fan ervan haha. Wat gezellig dat jullie naar Rotterdam zijn geweest, klinkt als een geslaagd weekend.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele vrolijke cirkelkaart in deze prachtige kleuren Daphne! Erg leuk met de geemboste achtergronden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hou wel van stippen, dus ook van deze grote. Wat tof gedaan met die voertuigen er op.
    Dat leest als een supergeslaagd weekendje Rotterdam!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaarten zijn het Daphne. En de stempels zijn helemaal leuk. De cirkels doen het zeker helemaal goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Daphne, ik was hier gisteren maar blijkbaar is er iets mis gegaan met het publiceren, want het staat er niet bij.
    De cirkels en de busjes zijn een goed idee. En ook een emboste achtergrond. Geweldig! Ik heb precies toch wat mensen hiermee gestimuleerd,want ik heb het deze keer bij meerdere gezien. Ga je met mijn kleurtjes, de extra uitdaging ' embossing' ook aan? Overmorgen weet je de kleuren! Doei!

    BeantwoordenVerwijderen