woensdag 3 augustus 2022

Voor Martha.

Vandaag laat ik de kaart zien die ik voor Martha heb gemaakt:

Martha houdt erg van aparte modellen en dus vond ik het leuk om voor haar deze kaart te maken. 
Ik maakte en witte basis en zocht mooi dp uit. Martha zelf is echt een kei in het uitzoeken van mooi bij elkaar passend dp dus daar heb ik extra mijn best op gedaan😊.
Voorop en grote JIJ gesneden met mijn alfabet stansen. 
Als je de kaart opvouwt en in een envelop stopt is dit wat je ziet als je de kaart eruit haalt. 
"Bent Jarig" ook gesneden met mijn BigShot, maar hiervoor gebruikte ik kleinere letter stansjes. 
Op de rechterkant nog 2 labeltjes. 
De kaart hier en daar nog opgeleukt met stempeltjes en een paar pearldrops.
Martha mailde mij al dat ze de kaart ontvangen heeft. 

Blogger doet heel raar.......
Ik krijg veel reacties van jullie op mijn berichtjes, hoe leuk en gezellig is dat?!
De meeste berichtjes krijg ik gewoon in mijn mailbox,  sommige in de spam.
Maar, en dat is dus het rare,  zowel de mail berichtjes als de spam berichtjes worden soms wel een soms niet geplaatst op mijn blog!! Zo gek. 
Ik lees nu de berichtje via mijn mail en kijk daarna pas op mijn blog, dus ik zie (bijna) alle berichtjes hoor!!

Gisteren, tijdens mijn blogrondje zag ik dat ik winnaar ben bij CCU met Deze kaartjes. Blij mee!

Wij zijn lekker op de camping. Ik vier vakantie en geniet volop van de vrije tijd en het mooie weer. 
Gisteren heb ik hier in 25 graden mijn kerstkaart gemaakt😁. Komt morgen op mijn blog. 
Challenges:
AAA Birthday,  #40, Alles mag voor verjaardag.
2 Sisters,  #65, Tekst als focus. 
Carlin's Kaartenparadijs, #49, Alles mag. 




19 opmerkingen:

  1. Het is en blijft een leuk model Daph. Wat heb je prachtig dp uitgezocht, echt mooi.
    Geniet van je vakantie, doen wij ook 😂.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Daphne, gaaf model is dit. En erg mooi DP bij gezocht, heel feestelijk!
    En proficiat met je winnertjes! Geniet van je vakantie, fijne dagen gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duidelijk dat je hier veel extra persoonlijke aandacht voor de jarige aan hebt besteed. Het is een gaaf model en DP en details zien er piekfijn uit!
    Geniet van je vakantie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart heb je voor Martha gemaakt, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt, Martha zal er blij mee zijn.
    Blogger doet bij mij ook raar wat betreft berichtjes plaatsen, dat van jou op mijn laatste kaartje krijg ik melding van in de mail, maar staat niet op mijn blog. Ik had het begin vorige week al bij iemand.
    Geniet van het mooie weer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart voor Martha, daar houd ze wel van. Alle berichtjes krijg ik via de mail binnen, sommige ervan belanden in de spambox en die haal ik er dan uit. Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke kaart. De tekst is zeker een mooie blikvanger, leuk.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, echt een kaart voor Martha, maar ik denk voor nog veel meer mensen geschikt. Heel mooi dp heb je uitgezocht en mooi aangekleed met stempeltjes, labeltjes en tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk het campingleven! Genieten met een grote G.
    Je kaart voor Martha is super! Dat heb je heel mooi gedaan!
    Topmodel ook.
    Ik snap ook niets van de reacties. Van 1 iemand komt de eerste reactie op mijn blog en de tweede (een paar minuten later) in de spam. Nou ja, ik check gewoon alles elke keer....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Daphne!
    Ik bekijk mijn reacties alleen via blogger. Bij reacties heb je bovenaan een omgekeerd driehoekje staan, als je dat aanklikt zie je de zgz spam reacties, die je kan goedkeuren en dan komen die ook onder je blog bericht.
    Ivm de konijntjesdigi's ga ik een mail sturen met wat schermafdruk ken, niet moeilijk om te doen, maar niet zo makkelijk om uit te leggen zonder computer. Komt in het weekend, moest ik het vergeten, stuur gerust een berichtje.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaha, deze mooie staat te pronken op ons dresdoir, Daphne
    Zo lief dat je goednaar mijn voorkeuren hebt gekeken, echt een leuk model!
    Geniet nog van je vakantie
    Wij gaan dit jaar niet, maar thuiszijn vind ik ook heerlijk!
    Fijne tijd liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart heb je voor Martha gemaakt.. Leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n soort kaart vind ik altijd nèt een cadeautje! Er-rug mooi gemaakt en alles is perfect op elkaar afgestemd.
    Ja, Blogger doet vervelend... Jouw reacties komen bij mij ook altijd in de spam map terecht, maar ik vis ze daar weer uit hoor. Maar ik heb zelf ook een aantal keren gehad dat mijn reactie bij andere bloggers totaal nergens meer is terug te vinden. En daar baal ik best wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die heb je heel mooi gemaakt Daphne.
    Bedankt voor je deelname aan de "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kaart is heel mooi en alles mooi bij elkaar gezocht!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous fancy fold card, love it! Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fun design, and in lovely colours too! Thank you for sharing and playing along with us at AAA Birthday! Hope to see you in future challenges too! Take care and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful use of patterned paper. Thank you for joining us at AAA Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen