vrijdag 30 september 2022

Thinking of you.

Vandaag een condoleance kaartje, die ik maakte voor de voorraad:

Ik vind het fijn om dit soort kaartjes op voorraad te hebben want mocht ik er onverwachts 1 nodig hebben dan kan ik het zo pakken en versturen. Ik grijp nog wel eens mis. 

De achtergrond maakte ik door inkt, met en subtiel glinstertje erin, op en acryl blokje te deppen. Daarna heb ik wat water op de inkt gespoten en dat op de kaart gedrukt. 

Ik deed dit eerst met mint groene inkt,  daarna met lila/paars.
De vlinder stempel is al héél oud. 
Ik gebruik het weinig, maar vind het wel een hele mooie stempel. Misschien moet ik hem even in het zicht laten liggen......
Na het Stempelen kleurde in de vlinder met paarse inkt en daarna heb ik er nog glitter lijm op gedaan. 
Gemat op mint groen en dat op een witte basiskaart. 
De tekst is ook gestempeld. 

Mijn scholing van gisteren van leuk. 
Veel collega's gesproken, tips uitgewisseld en weer even de puntjes op de I gezet wat betreft ons werk. 
Nu heb ik weekend en omdat het ineens mooi weer is hebben Andy en ik besloten om naar de camping te gaan. We willen gaan opruimen zodat we bij de volgende mooie dag de voortent kunnen afbreken. 
We blijven vannacht daar slapen. 
Ik heb veel kleding bij me, want brrrrrrr, het is al best koud, 's nachts helemaal. 
Challenges:
Carlin's kaartenparadijs,  #50, Condoleance èn Mintgroen en/of Paars., 2de inzending
CAS this sketch, #489, Sketch.

18 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi rustig kaartje Daphne. Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Condoleance kaartjes vind ik de moeilijkste kaartjes om te maken. Ik heb daar gewoon geen idee voor...
    Jij bent er heel goed in geslaagd! Misschien moet ik ook maar eens zoiets gaan proberen...
    Oh, naar de camping... Ja, vandaag is het prachtig weer, maar vanavond en vannacht en morgen geven ze heel veel regen op! Misschien is het bij jullie iets anders dan in het westen; ik hoop het maar voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende condoleance kaart, en die stempel is gewedig!! Geniet nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende troostrijke kaart maakte je met de mooie kleuren. Nou ik hoop dat jullie weerberichten beter zijn dan de onze want hier geven ze vanaf vanavond niet veel goeds voor de rest van het weekend…ik duim voor jullie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je condoleance kaartje ziet er heel mooi uit.
    Ik vind het achtergrondje heel leuk gemaakt. Past zeer goed bij dit soort kaartjes.
    Bedankt voor je inzending aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Ja, die kaartjes horen er ook bij. Maar wat heb je dat mooi gedaan zeg. Echt prachtig. Fijn dat de scholing van gisteren leuk was. Veel plezier op de camping. En succes met warm blijven haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt Daphne, heel mooi gedaan in deze zachte kleuren. En een hele fijne stempel heb je hierbij gebruikt, erg mooi.
    Nog een fijn weekend en succes!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi condoleancekaartje met vlinder.
    Fijn weekend. Hopelijk blijft het goed weer en kunnen jullie het warm en droog houden op de camping. Succes met opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig stempelkaartje, Daphne. Mooie achtergrond en ook de vlinderstempel is mooi. En dit soort kaartjes kun je idd maar beter op voorraad hebben. Kruip maar lekker tegen elkaar aan vannacht!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow, bedsokken mee! Brrrr.....
    Mooie kaart voor de gelegenheid.
    Zo'n opleidingsdag kan absoluut heel leuk en nuttig zijn, fijn dat het voor jou zo geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje Daphne. Ik hoop dat jullie het droog houden want de weersvoorspellingen zijn niet best.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat de scholingsdag zo zinnig was. Dat is lang niet altijd zo. EN naar de camping. Ja, vandaag was het ook heel warm, tenminste als het vergelijkt met 's morgens om 7 uur. Toen ik naar huis fietste was het me toch koud. En ik hoorde dat de meeste regen vannacht valt, dat is nooit erg op een camping.
    Nu je kaart: ik vind hem heel mooi! Dat stempeltje si misschien wel oud, maar nog lang niet afgeschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje, Daphne
    Dat vlindertje staat zo mooi op het kaartje, als stempels ouder zijn hoeven ze absoluut niet minder mooi te zijn!
    Hopelijk hebben jullie het droog gehouden, ik ging vanmorgen stoklopen en ik kreeg me daar toch een bui op me tot aan mijn onderbroek nat hahaha...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi condoleancekaartje Daphne! Mooie kleuren.
    Hopelijk hebben jullie droog weer op de camping....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie condoleance kaart Daphne en dat is inderdaad een mooie stempel. Succes op de camping.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart! Altijd fijn om op voorraad te hebben en hopen dat hij lang bij de voorraad kaarten kan blijven liggen.
    Succes met opruimen en hopelijk tussendoor genieten van het zonnetje. Hier schijnt 'ie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A very pretty card! I love the watercolor background. Thank you for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen