maandag 23 april 2012

Nog 1 keer "een knipoog"

Allereerst mijn nieuwe volger, VAN HARTE WELKOM!!
Leuk dat je mijn blog komt volgen.

Vandaag wil ik NOG 1 KEER meedoen aan de challenge van www.micassucas.blogspot.com
Het is een enorme "verslavende" challenge en ik lees op verschillende blogs dat ik niet de enigste ben die daar last van heeft.....
Het thema: Maak een kaart met een "knipoog naar een dier"

Het eerst kaartje schoot me "zomaar" te binnen én.........ik ben hem nog niet tegen gekomen:
 Hi hi, grappig weer he?!!!!
"I can't FROGet you" (als je het steeds maar zegt kun je het bijna niet meer goed zeggen, dus ik mag wel uitkijken als ik een keer Engels praat.......)

Het tweede kaartje heb ik (geloof ik) al wel een keer voorbij zien komen, maar ik kwam hier in mijn voorraad de sticker tegen van de koe en dacht meteen, "Hee, een Koe, KiekeBOE"......
Dus toen was ook dit kaartje snel verzonnen.
Ik ga nu echt stoppen met deze challenge, want ik kan bijna niet meer "normaal" denken, hi hi.

Doei, tot een volgende keer maar weer.

9 opmerkingen:

  1. Hahahahaaha, zo leuk dat mensen daar last van krijgen! Die van die kikker is wel heel origineel gevonden. De koe is ook leuk, maar inderdaad al niet meer origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah we lopen storm, we like it! Die met de kikker is echt geweldig! Tnx voor je deelname aan MCSC. Liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi daphne
    toch hartstikke leuk als je er maar plezier aan beleefd en dat doe je voor de 100% zijn twee erg leuke kaarten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die froget you! Zalig gevonden! Schitterende kaart! Ook die met de koe is erg leuk gedaan!
    Dank je wel om weer mee te doen met MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha,Ha,Ha. Geweldig! Ik vind die froget you super leuk gevonden. Nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superidee! Heel origineel! Leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft en bedankt om mee te doen met MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ha...de tekst van de bovenste is echt super gevonden, die ga ik onthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke teksten heb je gebruikt ! Bedankt voor het nogmaals meedoen met MCSC !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten!
    Bedankt voor het meedoen met MCSC! :)
    Zaterdag komt er weer een nieuwe challenge online... hopelijk zien we je dan weer terug :)

    *hugs*
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen