zondag 26 augustus 2012

Terug van weg geweest.

Halloooooooooooo iedereen.
Hier ben ik weer.
Wij zijn heel onverwachts nog lekker weg geweest, heerlijk in Nederland op een camping.
Ik hoef niet te vertellen dat we het heeeeeel erg fijn hebben gehad, want dit jaar was het weer in nederland SUPER fijn en hebben we heerlijk genoten van alles.
Nu zijn we weer terug, de spullen zijn opgeruimd en de kinderen hebben nog 1 week vrij. We kunnen dus weer even terug naar het ritme en toch ook nog lekker genieten van de komende week, want vrij zijn en mooi weer is gewoon heel erg prettig. (wat is het leven makkelijk als het mooi weer is.)

Vamiddag heb ik mijn "hobby hoekje" een beetje opgeruimd en alles weer een plekje gegeven.
Ook meteen een kaart gemaakt voor een vriendin (en haar gezin).
Na een moeilijke periode in hun leven zijn ze verhuisd en ik vond dat ik daar wel even een kaartje voor kon maken:


Na een lange periode (wat was het stil he, hier op mijn blog) van niet bloggen en knutselen vond ik het heerlijk om weer wat te maken!

Ik heb een "huisje" uit karton geknipt en de zijkanten naar binnen gevouwen. Daarna heb ik een hekje met behulp van mij BigShot uitgesneden en die op de rechter kant geplakt met foam blokjes. Boven op het hekje zit een vogeltje en ook de bloemen links op het hekje erop gemaakt. Het hekje heb ik (heel lichtjes) met Distress inkt gekleurd.
Daarna op de linkerkant een stukje kant geplakt met daaraan een sleuteltje (het sleuteltje heb ik wel even vast gezet met een stukje foam plakker)
Op mijn computer heb ik een tekst gemaakt ("De sleutel naar NIEUW geluk") en die als een soort "boven raampje" op het huisje geplakt.
Hier en daar nog een Pearl drops en nog een klein lief hartje, omdat ik hoop dat ze in dit huis heel gelukkig en veel liefde zullen krijgen!!
Op de binnen kant heb ik onze namen gezet, op de achterkant een persoonlijke boodschap!

Zo, heeeeerlijk weer, dat knutselen én dat bloggen!!
We gaan nu eten (echt vakantie, lekker laat) en daarna misschien nog een rondje langs jullie blogs maken.
Ben zeeeeeeeeer benieuwd, want ik heb weken niks kunnen volgen.

Tot gauw, liefs, Daphne

6 opmerkingen:

  1. Blij dat je even de tijd terug gevonden hebt om een mooi kaartje te knutselen, maar geniet nog van dat vrije weekje ...
    Nog een prettige tijd,
    lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat je terug kunt kijken op een lekkere vakantie en wat heerlijk dat je er weer bent en ik van je humor en creaties kan genieten...knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi daphne
    fijn om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad! en nu weer terug in het dagelijkse leven:-)) zou zo zeggen weer veel knutselplezier en je kaart ziet er erg mooi uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welkom terug....en meteen uitgerust weer aan de slag!leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om te lezen dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad, prachtig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen