maandag 3 december 2012

Beetje jammer

Nu ben ik al dagen en dagen aan het knutselen en nou kan ik jullie nog niks laten zien.
Alles wat ik gemaakt heb is voor Sinterklaas of de Kerst en aangezien iedereen in mijn omgeving regelmatig op mijn blog kijkt plaats ik nog maar even niks hier.

Wat ik zoal doe.....??
Sinterklaas Swap, kinderen helpen met surprise, gedichten maken, Kerst pakketjes voor het personeel van onze zaak, Sinterklaas kadootjes maken, kadootje om mee te geven naar Portugal (waar ik met mijn vriendin ben geweest afgelopen Mei), naam labeltjes maken voor op de Sinterklaas kadootjes en kaarten maken.

Pff......en dan blijf ik er ook nog bij lachen.......sjonge jonge, ik krijg er bijna "Sint-Stress" van ;-)

Maar, nog even en dan plaats ik weer iets met foto's erbij.

O ja, omdat ik onverwachts moest werken vrijdag heb ik ook niks meer aan de Pipo wagen kunnen doen, dus ook vanuit die hoek geen up date.

Laterrrrrrrrrr.

6 opmerkingen:

  1. Oh, zo druk voor je, sterkte en succes! Maak je geen zorgen, we hebben dat nog allemaal tegoed dan. Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij wachten vol spanning terwijl jij zo te horen goed weet hoe je dagen te vullen.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geef niks.. maak overal fotoos van en zet ze na het geven neer!!!
    ik denk dat we allemaal wel met kadootjes bezig zijn op de een of andere manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daphne
    Jammer hè? Dat je maar een paar handen hebt maar zie gewoon later wel wat je allemaal hebt gefreubeld nu lekker gaan genieten van de komende dagen
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja...het is een drukke tijd....ben erg benieuwd naar de foto's die nog gaan komen. Ik wens jullie een fijne Sinterklaas maar dat gaat zo te horen helemaal goed komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken dat wel. Heb je een kaart of iets anders gemaakt waar je eigenlijk wel heel trots op bent en het wil delen op je blog en dan kan het nog niet. Ik plaats het ook nooit voordat de ontvanger het daadwerkelijk in handen heeft. Spannend wat het allemaal is ;-). Fijne pakjesavond!!!
    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen