zaterdag 11 mei 2013

Veel liefs

Na een heerlijke tijd op de camping door gebracht te hebben zijn we allemaal weer veilig en wel terug gekomen.
We hebben wind, regen en kou gehad, maar ook warmte en zon. We hebben een fijne gezellige tijd gehad en nu gaan weer weer terug naar het "gewone" leven, van naar school en werk gaan.
 
Het volgende kaartje heb ik voor mijn tante gemaakt. Ze heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en toen ze weer naar huis mocht wilde ik haar een vrolijke, lieve kaart sturen:
                               
De basis kaart is glimmend wit en daarop heb ik een stukje papier geplakt wat ik eerst ingespoten heb met home made glimmer mist.
Daarna heb ik met mijn hartjes pons 5 hartjes (per bloem) geponst, uit papier wat ik eerst met ecoline heb gekleurd. Die heb ik op de kaart geplakt en daarop heb ik met een kleinere hartjes pons weer 5 hartjes geponst en die op de grotere geplakt. Daarna een rondje geponst en dat op de bloemen geplakt. Daarom een plak parel.
De "steeltjes" van de bloemen heb ik gemaakt van een stukje touw en dat heb ik bij elkaar gebonden met een kaartje met daarop "LIEFS" geschreven.

De inspiratie voor deze kaart kreeg ik op het blog van Karin en van Anneke (ik heb er een eigen draai aan gegeven, maar op hun bloggen kom ik altijd veel leuke ideeën tegen, ga maar eens gauw kijken als je zin hebt)

Ik ga zo nog even een rondje bloggen, ik heb jullie wel gemist hoor en ik weet zeker dat ik ook vele mooie creaties en ideeën heb gemist. Wat dat betreft ben ik blij dat ik weer terug ben!

Veel liefs, Daphne.

8 opmerkingen:

  1. Jippie...ik krijg je weer in mijn leeslijst, heb je iets veranderd??! Super leuk kaartje heb je gemaakt voor je tante!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, daar is ze vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    wat fijn dat jullie zo hebben genoten!
    Kun je er weer een poosje tegenaan!
    Wat een lief vrolijk kaartje heb je gemaakt voor je tante, zal ze blij mee zijn!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben op de camping. Met het kaartje is je tante vast heel blij want hij is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Daphne!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart meis! Fijn dat je tante weer thuis is en dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad op de camping. En ik ben blij te horen dat je blij was met je pakketje :)

    dikke knuffel,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat jullie het zo naar ut zin hebben gehad, lekker uitgerust en met frisse moed kunnen jullie er weer tegen aan en wat heerlijk dat we weer van je creaties kunnen genieten..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen