woensdag 28 augustus 2013

Kaartje gewonnen

Jippie, afgelopen zondag kreeg ik te horen dat ik de gelukkige winnaar ben van een vrijkaartje voor de Zwolse Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen!!!!

Via de Nederlandse Swappers heb ik die gewonnen.
Hoe leuk is dat??!!!!!
Nou woon ik "om de hoek van Zwolle", dus voor mij is het een soort van thuiswedstrijd.
Mijn moeder Marja gaat gezellig met me mee. Ik ben benieuwd of we nog (veel) leuke dingen tegen komen en o ja.........: Ik kijk er HEEL erg naar uit om de 3 Musketiers (zoals ze zichzelf noemen) van de Nederlandse Swappers te gaan ontmoeten.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Daphne

7 opmerkingen:

  1. Hoi Daphne,wat leuk dat je een kaartje gewonnen hebt én dat je weer terug bent na zo'n fijne vakantie.Ik kreeg nog steeds geen updates van je te zien dus ik heb me net even afgemeld als volger en weer aangemeld,kijken of dit helpt. Het is veel te gezellig bij jou om steeds alles te missen,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo super zeg..het is altijd leuk om iets tewinnen. maar zulke kaartjes is helemaal leuk. ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt??
    veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het winnen van de prijs. Veel plezier op de beurs met je moeder.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk meid dat je een kaartje heb gewonnen en ik wens jou en je mams heel veel ( koop ) plezier op de beurs, neem maar een dikke knip mee whahaha, we zullen je aankopen vast wel zien op je blog....knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bofkont :) Ik ga zaterdag samen met mijn vriendin naar Zwolle, misschien treffen we elkaar nog?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk Daphne, heel veel plezier alvast gewenst!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat vond ik het leuk om je te ontmoeten aan de workshoptafel van de 3 musketiers
    ik ga zo ook even bij je moeder op het blog kijken
    fijn weekend toegewenst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen