zondag 12 oktober 2014

Nog meer Kringloop.

Hier ben ik weer.
Mijn laptop is "gemaakt", door mijn man en mijn zoon!!!!
Joepiedepoepie, alles doet het weer en de foto's hebben we veilig gesteld op een externe harde schijf!
Kortom, ik kan weer lekker met de laptop op schoot bloggen. Dat is toch fijner en gezelliger dat op een harde, koude stoel in een hoekje van de kamer ;-)

Toen ik laatst bij de kringloop was, vond ik niet alleen het kastje (zie mijn vorige bericht), maar ook deze leuke, maar oh zo lelijke kapstok:
De kapstok is van nieuw grenen hout gemaakt en ik hou daar echt helemaal niet van.
Maar met behulp van mijn krijtverf, én met behulp van Jade heb ik hem omgetoverd tot een mooie decoratieve kapstok/plak:
Kijk nou toch eens hoe mooi dit weer staat........
Ik heb hem aan Pied (Pipowagen) gehangen en er meteen wat leuke dingen aan gehangen en op gezet!!!! Kan ik toch zo blij van worden.
Omdat ik toch leuk bezig was en het weer wel heel erg mee werkt de laatste tijd, heb ik meteen het terras bij Pied een beetje opgeleukt en gezellig gemaakt! (wat 1 simpele kapstok al niet teweeg brengt, hi hi)

Ik heb de steigerhouten meubels verschoven (poeh he, wat zwaar) en een heleboel "rommeltjes" erbij gezet.
Met een paar kalebassen erbij is het meteen Herfst op mijn terras en straks, als het Kerst wordt, kunnen we heel snel het terras omtoveren tot een gezellige Kerst hoek.

Afgelopen week hebben we zelfs nog verschillende keren buiten gezeten en met een  terras verwarmer erbij was het er s'avonds ook goed uit te houden!

Fijne zondag verder, geniet van deze mooie tijd!

8 opmerkingen:

  1. Dochter ook al besmet met het krijtverf virus?? Wat leuk om te zien dat ze zo lekker bezig is. Kijk wel uit met het buiten laten hangen als het gaat regenen. De krijtverf is hier niet tegen bestand helaas.
    Het ziet er allemaal erg gezellig uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeehhh...wat een gezellig plekkie zo en je kapstok is super leuk geworden, handig zo´n dochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige hoek is dit geworden Daphne. Lekker hè om zo aan te keutelen en je dochter is ook al zo fijn aan het helpen. Geniet van je gezellige "herfstterras"...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee de kapstok zo op te knappen, hij is er ook echt van opgeknapt. Een wat heeft ie een mooi plekje gekregen, ziet er super gezellig uit, en de pipowagen als stralend midden punt. Wat een rijkdom, geniet er van, fijn dat je ons ook af toe mee laat genieten.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kapstok is super leuk geworden!
    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne,
    ben blij voor je dat je laptop het weer doet!!
    Knap van je man en zoon!
    Wat heb je de kapstok leuk opgepimpt, en wat een gezellig terras zo bij de pipowagen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk hoekje heb je zo, en die kapstok is weer super gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hoe jij gebruikte artikelen leuk weet te recyclen. Je hebt inmiddels een leuk hoekje weten te maken. Ziet er gezellig uit en wat lekker dat we nog steeds met regelmaat buiten hebben kunnen zitten. Gister ook weer zo'n stralende warme dag en dat voor half oktober !!!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen