woensdag 18 maart 2015

Kleine pallet

Een poosje geleden kregen ik een kleine pallet onder mijn neus geschoven......
Echt een TE lelijk ding, maar ik zou ik niet zijn als ik er meteen heel blij van werd.

Mijn man wilde hem al verbranden, maar ik heb hem hiervan weerhouden.
Ik wilde wel wat leuks met de pallet gaan doen.
Aan de onderkant zaten nog lijm en piep schuim resten, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik heb de pallet eerst schoon gemaakt, licht geschuurd en daarna met mijn krijtverf een kleurtje gegeven.
Daarna heb ik hem aan de muur gehangen en heb er een paar kleine, lieve, leuke dingen opgezet.
Ik ben weer helemaal blij met deze decoratie die "niks heeft gekost"!!!!!

De kleine flesjes kreeg ik van mijn vriendin voor mijn verjaardag, met roosjes erin.


Het kuikentje in het eitje heb ik zelf gehaakt........
Via Google heb ik een leuk patroon gevonden.
Ik zocht op "Haken voor Pasen", nou echt, je komt de meest leuke dingen tegen.
De oogjes zijn Brads, het snaveltje is van vilt en de pootjes zijn van "harig ijzerdraad" (hoe heet dat toch ook alweer?)

Ik kan weer helemaal blij worden van mijn pallet.
Het staat echt heel gezellig en ik kan er steeds wat anders opzetten.


6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer leuk opgeknapt!
    Zo heb jij maar weer iets moois aan de muur hangen.
    En oh wat is het kuikentje lief zeg...
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer super leuk gedaan Daphne, super en wat een gaaf kuikentje echt té leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf. Ziet er echt super leuk uit, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOw wat hou ik hiervan!! Superdunne leuk weer Daphne!! Helemaal gaaf!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    wat geweldig dat je zo van "niets",
    "iets"kunt maken, echt een gave,
    heel knap!!!! prachtig resultaat!
    AAAh het kuikentje zo mooi gehaakt en zo lief!!!
    Volgens mij heet dat "harig spul" pijperagers..
    Liefs en kijk alweer uit naar je volgende
    creatieve uitspatting!
    groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer heerlijk bezig geweest Daphne, erg leuk gemaakt.
    Ook het kuikentje is een dotje, het haken is echt toegeslagen bij jou ;-)
    Die fluffy ijzerdraadjes noemen ze Chenille draad of pijpenragers.
    Erg leuk materiaal om dingen mee te maken.

    Fijn weekend, Joke

    BeantwoordenVerwijderen